Homematic IP Stojánek bateriových komponent 55 mm
779 Kč
727 Kč
601 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Homematic IP Stojánek bateriových komponent 55 mm
Revolutionize your Smart Home experience with Homematic IP's stand for battery components.
Design a funkce
Tento stojánek slouží jako rám, držák s protiskluzovými nožkami a dokovací stanice pro bateriové komponenty o velikosti 55 mm.
Použití
Integruje a provozuje všechny kompatibilní zařízení chytré domácnosti Homematic IP o velikosti 55 x 55 mm.
Kompatibilní zařízení
- HmIP-STH - Senzor teploty a vlhkosti - vnitřní
- HmIP-STHD - Senzor teploty a vlhkosti s displejem - vnitřní
- HmIP-WTH-2 - Nástěnný termostat se senzorem vlhkosti
- HmIP-WRC2 - Nástěnný dálkový ovladač - 2 tlačítka
- HmIP-WRC6 - Nástěnný dálkový ovladač - 6 tlačítek, se symboly
- HmIP-WRCR - Otočné tlačítko
- HmIP-SMI55-2 - PIR detektor pohybu - pro 55 mm rámeček, vnitřní
Bezdrátové zařízení ve stojánku má vyšší hmotnost, což zajišťuje větší stabilitu a prodlouženou dobu provozu díky použití větších baterií.
Napájení
Stojánek může také fungovat jako dokovací napájecí stanice pro vložená zařízení bez napájecích baterií.
Široký rozsah využití
Ideální pro všestranné použití v domácnostech, kancelářích, firmách, zdravotnických zařízeních atd.
Vlastnosti
- Držák a stojánek pro 55mm komponenty s možností volného přenášení
- Vyšší výdrž baterií 55mm komponent
- Protiskluzové nožky
Specifikace
- Série: Homematic IP
- Napájení: 2x 1.5V LR6/Mignon/AA
- Stupeň ochrany: IP20
- Provozní teplota: 0 až 50 °C
- Rozměry (Š x V x H): 90 x 79 x 67 mm
- Rozměry balení: 122 x 112 x 97 mm
- Hmotnost: 145g (včetně baterií)
- Hmotnost včetně obalu: 256g
Obsah balení
- 1x Stojánek bateriových komponent 55 mm
- 2x alkalická AA baterie
- Český návod
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.