Ajax StreetSiren white (7830)
3 433 Kč
3 044 Kč
2 516 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Ajax StreetSiren white (7830)
Bezdrátová venkovní siréna
Ajax StreetSiren je silná bezdrátová siréna určená pro venkovní použití.
Maximální výkon
- Jeweller technologie umožňuje komunikaci až na 1 500 m
- Napájení bateriemi nebo externím zdrojem 12 V DC
- Červená LED signalizace poplachu
- Nastavitelná intenzita akustické signalizace (85 až 113 dB)
Ochrana proti selhání a sabotáži
- Autentizace pro ochranu proti narušení
- Kryt sirény chráněn proti sabotáži
- Systémy pro detekci a potlačení rušení
- Nastavitelný interval kontroly komponentů (12 až 300 sekund)
- Šifrovaná komunikace
Bezchybný provoz
- Akustická signalizace aktivního stavu systému
- Výdrž baterií až 5 let
- Provozní podmínky -25 °C až +50 °C při vlhkosti až 95 %
- Indikace stavu baterií
Jednoduchá instalace
- Instalace pomocí držáku SmartBracket
- Vzdálené testování kvality připojení
- Jednoduché přidání do systému pomocí QR kódu
Technická specifikace
- Typ komponentu: Bezdrátový
- Intenzita signalizace: Nastavitelná (85 až 113 dB)
- Nastavitelná délka signalizace: Nastavitelná (3 až 180 sekund)
- Frekvence signalizace: 3.5±0.5 kHz
- LED signalizace: Ano (červené LED po obvodu krytu)
- Ochrana proti sabotáži: Ano (akcelerometr)
- Výkon rádiového signálu: 8.20 dBm / 6.60 mW
- Komunikační protokol: Jeweller (868.0 - 868.6 MHz)
- Dosah rádiového signálu: Až 1 500 m
- Napájení: 4x baterie CR123A 3 V DC nebo 12±20% V DC / 13.5 W
- Maximální proudový odběr: 1.5 A
- Výdrž baterie: Až 5 let
- Provozní teplota: -25 °C až +50 °C
- Provozní vlhkost: Až 95 %
- Stupeň krytí: IP54
- Rozměry: 200 x 200 x 51 mm
- Hmotnost: 502 g
- Stupeň zabezpečení: 2 - nízké až střední riziko
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.