Honeywell MS7120 Orbit, všesměrový, USB, černý (MK-7120) MK7120-31A38
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Honeywell MS7120 Orbit: Všesměrový a výkonný
Orbit MS7120, laserová čtečka čárových kódů, přináší vysoký výkon v lehkém a robustním těle.
Malý, ale silný, jeho holografická technologie snímání čárových kódů umožňuje velký rozsah hloubky snímacího pole (0 - 215 mm).
Úspora prostoru a unikátní design
Orbit je ideální pro malé obchody díky své úspornosti prostoru. Jeho jedinečný tvar také umožňuje jeho použití jako ruční snímač pro objemné předměty.
Výkon a spolehlivost
Čtečky čárových kódů Orbit MK-7120 jsou navrženy s velkou pečlivostí, což zvyšuje rychlost a spolehlivost snímání. Snímací hlavici lze naklonit až o 30° pro zlepšení snímání různě velkých předmětů.
Technické specifikace
- Světelný zdroj: Laserová dioda ve spektru viditelného světla 650nm ± 5nm
- Hloubka pole: 0-215mm v implicitním nastavení
- Rychlost snímání: 1200 skenů za sekundu
- Počet snímacích čar: 20
- Max. hustota kódu: 5,2 mil (0,13mm)
- Minimální kontrast kódu: 35%
- Komunikace: KBD
- Znalost kódů: Automaticky rozpoznává všechny běžně používané čárové kódy
- Programovatelnost: Pomocí programovacích kódů nebo přes sériové rozhraní pomocí programu MetroSet
- Zvuková signalizace: 7 tónů nebo bez zvuku
- Světelná signalizace: Zelená LED dioda – laser je aktivní a připraven ke snímání, červená LED - správné čtení
- Vstupní napětí: 5VDC ± 0,25V
- Příkon: 1,1W
- Pracovní proudový odběr: 220mA
- Klidový proudový odběr: 75mA
- Laser třída: CDRH třída IIa
- Rozměry (v x š x h): 150x80x105mm
- Hmotnost: 380g
- Naklopení ve stojanu: 30° ve svislém směru
V balení naleznete snímač, kabel pro zvolené rozhraní, transformátor 220V / +5,2V a uživatelskou příručku.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.