Honeywell MS9540 Voyager s tlačítkem, stojánek, USB, černý (MK-9540 Metrologic)
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
handheld scanner, retail, 1D, laser, IR bar code sensor, CodeGate function, 0-20cm reading distance, 72 scans/sec., incl.: cable (USB), stand, colour: black
MK-9520/MK-9540 Voyager (Honeywell)
Ruční laserové čtečky čárových kódů MK-9520/MK-9540 Voyager nahradily všechny typy MS-941, MS-951, MS-961. Zachovávají si
všechny dobré vlastnosti kteréhokoliv předchozího modelu a obohacují je o další funkce.
Vlastnosti
Obecné dvojnásobná rychlost snímání
snímá jak husté kódy (MS-961), tak kódy normální (MS-951)
snadno vyměnitelný kabel pro různá rozhraní
větší snímací vzdálenost
zkrácený postup při programování snímače (není nutná
aktivace/deaktivace programovacího módu)
programovatelnost je také umožněna pomocí aplikace MetroSet (Windows)
nebo přímo sériovým portem
automatické beztlačítkové snímání ve stojánku zůstává stejná, navíc u
typu MK-9540 tlačítko CodeGate pro aktivaci snímání
programovatelný jak pomocí české tištěné příručky (MetroSelect), tak
softwarově z počítače (MetroSet)
Laserová dioda viditelné spektrum (650nm ± 10nm)
Výkon 0,96mW
Hloubka pole 0 - 203mm (100% EAN)
Rychlost snímání 72 ± 2 scany / sec
Rozlišení MS9540: 0.132mm (5.2 mil) / MS9541: 0.07mm (3 mil)
Aktivace IR čidlem nastavitelná na 0 - 279mm nebo 0 - 102mm
Kontrast min. 35%
Úhly rotace 42°, rozteč 68°, vychýlení 52°
Čárové kódy automaticky rozpoznává všechny standardní typy čárových kódů
Max. délka snímaného údaje až 80 znaků
Signalizace zvuková - 7 druků tónů nebo bez zvuku
3 světelné diody (laser svítí, dobré čtení, CodeGate aktivní)
Napětí 5V ± 0,25V
Operační výkon 0,825mW (proud 165mA)
Klidový výkon 0,600mW (proud 120mA)
Rozměry 198mm x 42mm (rukojeť) / 78mm (hlavice) x 40mm
Hmotnost 149 g
Rozhraní USB
Programovatelnost pomocí programovacích kódů, jednokódově (bez nutnosti Enter/Exit
Programming)
sériovým rozhraním pomocí programu MetroSet nebo přímými příkazy do
sériového portu
updatovatelný firmware ve flash eprom přes sériové rozhraní
Normy laser: Class II, EN60825-1:1994/A11:1996 Class 1
FCC Class B
Příslušenství laserový snímač, kabel pro zvolené rozhraní, stojánek pro automatické
snímání a pro uchycení, transformátor 220V / +5V, uživatelská příručka
Prostředí
Teplota pracovní 0°C ~ 40°C
skladovací -40°C ~ 60°C
Vlhkost 5% ~ 95% (nekondenzující)
Světelné podmínky až do 4852 Lux
Odolnost otřesuvzdornost pro pád z 1,5m
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.