HP LCD Z24u G3 WUXGA USB-C Display
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
HP LCD Z24u G3 WUXGA USB-C Display
EAN: 0000315119990
Design a konektivita
Monitor s tenkými rámečky a elegantním šedostříbrným provedením.
Plynulé připojení pomocí 2x DisplayPort, HDMI a USB-C rozhraní.
Podpora Daisy Chain pro snadné přepínání mezi zařízeními.
Displej a zobrazení
Bezrámečkový panel pro maximální plochu obrazovky.
WUXGA rozlišení a IPS panel s 178° pozorovacími úhly.
Barevné gamuty 99% sRGB a 85% DCI-P3-D65 pro bohaté barvy.
Svítivost až 350 cd/m2 pro jasný obraz.
HP Eye Ease
Filtruje modré světlo a šetří zrak bez žlutého odstínu na displeji.
Certifikováno díky Eyesafe pro vaše oči.
Nastavitelnost a komfort
Plynulé nastavení výšky v rozsahu 150 mm pro pohodlné umístění.
Otáčení do stran, naklápění a otočení o 90° pro flexibilitu.
Napájení notebooku
USB-C konektor pro připojení a nabíjení zařízení do 100 W.
Technická specifikace
- Úhlopříčka displeje: 61,0 cm (24")
- Rozlišení: 1 920 × 1 200
- Jas: 350 cd/m2
- Kontrastní poměr: 1 000 : 1 statický, 10 000 000 : 1 dynamický
- Doba odezvy: 5 ms (šedá - šedá) s funkcí Overdrive
- Barevný gamut: 99% sRGB, 85% DCI-P3-D65
- Rozteč bodů: 0,270 mm
- Poměr stran: 16 : 10
- Vertikální frekvence snímání: 50 až 60 Hz
- Horizontální frekvence snímání: 30 až 80 kHz
- Video vstupy: 1× HDMI 2.0; 1× DisplayPort 1.4; 1× DisplayPort 1.4 (výstupní); 1× USB-C (DisplayPort 1.4)
- Nastavitelný úhel monitoru: náklon: -5 až +20; otočení: ±45°; kloubové otáčení: ±90° (Pivot); výškově nastavitelný stojan (150 mm)
- Rozměry produktu (š x h x v): 53,17 × 19,5 × 37,14 ~ 52,14 cm (s podstavcem); 53,17 × 3,85 × 34,29 cm (bez podstavce)
- Hmotnost produktu: 5,3 kg (s podstavcem); 4,0 kg (bez podstavce)
- Spotřeba energie: 160 W (maximální), 32 W (typická), 0,5 W (pohotovostní režim)
- Požadavky na napájení: Vstupní napětí 100 až 240 V
- Co je obsaženo v krabici: monitor; DisplayPort kabel (1,8 m); USB-C kabel (1,8 m); napájecí kabel
- Záruka: 3 roky (v servisním středisku)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.