iGET Blackview TAB G13 Silver

MARATON
- 9%
SLEV

ilustrační foto

iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
iGET Blackview TAB G13 Silver
Obj. číslo
31048929
OEM
TAB G13 Silver
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 227
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET Blackview TAB G13 Silver

Vstupte do světa technologií s tabletom iGET Blackview TAB G13 Silver. S jeho výkonným procesorem Helio G85 a rozšířenou operační pamětí až o 4 GB vám žádná aplikace neudělá problémy.

Key Features

  • 6 GB RAM + rozšíření až o 4 GB: Nová technologie rozšíření 6GB RAM LPDDR4X až na 10 GB zajišťuje, že iGET TAB G13 zdatně zvládá velké měřítko her náročných na operační paměť.
  • MediaTek Helio G85: Procesor MediaTek Helio G85 rozpumpuje své Arm Mali-G52 GPU až na frekvenci 1 GHz, aby zajistil skvělý výkon pro náruživé hráče.
  • 128 GB ROM + až 1TB TF karta: Až 128 GB interní paměti eMMC 5.1 a 1 TB externí paměti tvoří dostatek prostoru pro velké množství cenných souborů a složek.

Design a výdrž

  • Design: Tablet přichází v novém, ještě tenčím těle, pouze 7,7mm a nízkou váhou 450g.
  • Baterie: Baterie s opravdu velkou kapacitou 7280 mAh dodá tabletu šťávu na déle než na jeden den fungování.

Fotografické vlastnosti

  • 8 MPx + 13 MPx: iGET TAB G13 má také fotografické vychytávky, které umožňují zachytit působivé portréty a scenérie.

Technické specifikace

  • Model: GET TAB G13.
  • Rozměry: 238,8 x 157,6 x 7,7 mm
  • Hmotnost: 450g
  • Displej: 10,1", 1200 x 1920 px, FHD+, IPS
  • CPU: MediaTek Helio G85
  • RAM & ROM: 6GB + 128 GB, LPDDR4X + eMMC 5.1
  • Kapacita baterie: 7280 mAh
  • Operační systém: Doke OS. P 3.0 na základě Android 12

Parametry

Operační systém
Rozlišení displeje
Typ displeje
Funkce
Procesor
Fotoaparát zadní (Mpix)
Konektory
Baterie (mAh)
Barva
Bezdrátové technologie
Datové služby
Konfigurace karet
Slot na paměťovou kartu
Typ hlavní SIM karty
Typ vedlejší SIM karty
Značka procesoru
Počet objektivů předního fotoaparátu
Počet objektivů zadního fotoaparátu
Výrobce
*Kapacita baterie
*Výška
*Šířka
*Rozlišení předního fotoaparátu
*Rozlišení zadního fotoaparátu
*Jemnost displeje
*Hmotnost
*Hloubka
*Maximální velikost paměťové karty
*Počet jader procesoru
*Úhlopříčka displeje

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28816 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.