iGET BLACKVIEW TAB G8 Grey
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Skvělý obraz i zvuk
Díky 10.1 palcovému Full HD+ displeji uvidíte všechny detaily v plném rozlišení jako živé a dopřejete tak vašim očím pestrobarevnou podívanou. Zážitek skoro jako v kině vám umožní dvojité reproduktory, které přinesou kvalitní a bohatý zvuk do každé místnosti.
Radost, která trvá
Baterie s vysokou kapacitou 6580mAh vám zajistí dostatek energie pro všechny důležité úkoly, které potřebujete vyřešit, stejně jako na dlouhé hraní her nebo sledování oblíbeného filmu.
Podpora duální 4G VoLTE sítě
S tabletem TAB G8 nebudete ani závislí na Wi-Fi připojení. Stačí jednoduše vložit SIM kartu a užívat si připojení k internetu kdekoliv. Díky podpoře 4G LTE můžete surfovat po internetu, nahrávat a stahovat hudbu nebo chatovat s přáteli bez nutnosti Wi-Fi.
Silný procesor zajišťuje vysoký výkon
Osmijádrový procesor s pamětí 4 GB RAM a 64 GB ROM poskytuje vysoký výkon, aniž by spotřebovával zbytečně moc energie. Paměť může být za pomoci TF karty zvětšena až na 128 GB.
Rychlé odemčení obličejem
Zabezpečit svůj tablet můžete pomocí FaceID - jakmile se rozsvítí displej, inteligentní systém okamžitě detekuje obličej a v případě shody vám tablet odemkne.
13 Mpx zadní fotoaparát
Bez ohledu na to, zda fotíte jen občas nebo si zaznamenáváte každou událost, s 13 MP zadním fotoaparátem vyfotíte cokoliv. A následná úprava na velkém displeji vás bude bavit.
Nejnovější Android 10
Lahůdkou je také nejnovější Android 10, který je chytřejší, bezpečnější a uživatelsky přívětivější. Objevte jeho nové možnosti v tabletu TAB G8, jako je ovládání gesty nebo tmavé schéma šetřící váš zrak.
Technické specifikace
- Procesor: SC9863A
- Počet jáder: 8
- Frekvence procesoru [GHz]: 1,6 Ghz
- Operační paměť: 4 GB RAM
- Interní paměť: 64 GB ROM
- Displej: 10.1" FHD+ IPS
- Rozlišení: 1 200 x 1920
- Fotoaparát: 5.0 MPx přední + 13.0 MPx zadní
- Mobilní sítě: 4G/LTE
- Wi-Fi 2.4 GHz: 802.11a/b/g/n/ac
- Wi-Fi 5.0 GHZ: 802.11 ac
- Bluetooth: BT 5.0
- Navigace: GPS
- Gsensor: Ano
- OTG: Podporováno
- FM rádio: Ano
- Rozšiřitelnost: 1x microSDXC (až 128 GB)
- Baterie: 6 580 mAh
- Barva: Šedá
- Operační systém: Android 10
- Jazyk: CZ, SK, PL a další
- Hmotnost tabletu: 600 g
- Hmotnost kompletu: 1290 g
- Rozměry zařízení: 244 x 162 x 9 mm (šířka x výška x hloubka)
- Rozměry krabice: 190 x 270 x 45 mm (šířka x výška x hloubka)
Obsah balení
- 1x tablet iGET Blackview TAB G8
- 1x napájecí adaptér
- 1x USB-C/USB kabel
- 1x malý uživatelský manuál (CZ/SK/PL/EN/DE/AT/HU)
- 1x záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.