iGET FIT F20 Pink

- 33%

ilustrační foto

iGET FIT F20 Pink
iGET FIT F20 Pink
iGET FIT F20 Pink
iGET FIT F20 Pink
iGET FIT F20 Pink
Obj. číslo
31038850
OEM
F20 Pink
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 23
1 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET FIT F20 - sportovní hodinky pro každý den

Lehké, elegantní a plné funkcí. Takové jsou sportovní hodinky iGET FIT F20 v růžové barvě. Nabízí velký 1,4" dotykový displej s rozlišením 240x240 px, který jasně zobrazuje všechny důležité informace.

Monitorování aktivit

Hodinky iGET FIT F20 monitorují vaše kroky, vzdálenost, spálené kalorie a srdeční tep během celého dne. Během noci pak sledují kvalitu vašeho spánku.

Sportovní režimy

Nechybí ani sportovní režimy - chůze, běh, turistika, cyklistika a basketbal. Vše je snadno nastavitelné a přehledně zobrazované na velkém displeji.

Výkon a úspornost

Hodinky jsou poháněny procesorem Realtek a disponují pamětí 128 kB a interní pamětí 64 MB. Díky tomu jsou rychlé, spolehlivé a energeticky úsporné.

Variabilní ciferníky

Ke čtyřem základním ciferníkům můžete přidat jeden z dalších 20, které si stáhnete přes aplikaci iGET FIT.

Podpora chůze

Hodinky vás motivují k pravidelné chůzi a poctivě zaznamenávají každý váš krok.

Aplikace iGET FIT

Pro plné využití hodinek je potřeba je spárovat s aplikací iGET FIT. Ta nabízí přehled všech aktivit a naměřených hodnot a umožňuje nastavit hodinky dle potřeb.

Praktické funkce

Hodinky vás upozorní, když dlouho sedíte nebo se nenapijete. Pomocí aplikace můžete hodinky vysledovat, pokud se ztratí, nebo naopak vystopovat váš mobilní telefon.

Měření tepové frekvence

24-hodinové měření tepové frekvence je velmi užitečné pro posunutí vaší výkonnosti i pro hubnutí. Tuto funkci hodinky zvládají bez nutnosti nošení hrudního pásu.

Voděodolnost

Hodinky splňují standard IP68, takže vydrží až 30 minut v hloubce 1,5 metru.

České a slovenské rozhraní

Rozhraní hodinek a aplikace iGET FIT je plně v českém a slovenském jazyce.

Komfort nošení

Díky použitým materiálům a malému procesoru jsou hodinky iGET FIT F20 velmi lehké. Téměř je neucítíte na zápěstí.

Monitorování spánku

Hodinky iGET FIT F20 měří kvalitu vašeho spánku a poskytují údaje o délce jednotlivých fází spánku.

Připojení k mobilu

Hodinky lze spárovat s mobilním telefonem a prohlížet upozornění z aplikací jako je Facebook, WhatsApp, Viber či Skype, náhledy SMS a volajícího.

Technické specifikace

  • Jazyk rozhraní: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Aplikace Android: iGET FIT
  • Verze Androidu: Android 6 a novější
  • Aplikace iOS: iGET FIT
  • Verze iOS: iOS 7.0 a novější
  • Procesor: Realtek
  • Paměť RAM: 128 KB
  • Paměť interní: 64 MB
  • Displej: 1,4" IPS
  • Rozlišení: 240 x 240 px
  • Ovládání: Dotykové
  • Bluetooth 5.0: Ano
  • GPS: Ne
  • Materiál hodinek: plast
  • Materiál pásku: silikon
  • Baterie: 160 mAh
  • Doba provozu: až 7 dní
  • EAN: 8594177651797
  • Min. obvod zápěstí: 140 mm
  • Max obvod zápěstí: 210 mm
  • Rozměr produktu: 33,7 x 40 x 7 mm; s páskem: 245 x 20 mm
  • Hmotnost produktu: 35 g

V balení naleznete hodinky iGET FIT F20, silikonový pásek, USB nabíjecí kabel, záruční list a uživatelský manuál v CZ/SK/DE/EN/PL/HU.

Parametry

Druh zboží
Úhlopříčka displeje
Typ displeje
Zařízení
Zobrazení času
Hodinkové funkce
Kompatibilní OS
Materiál pouzdra
Materiál řemínku
Tvar ciferníku
Způsob ovládání
Výrobce
Kapacita uložiště
Barva pouzdra
Barva řemínku
Maximální obvod zápěstí
Minimální obvod zápěstí
Propojení s mob. telefonem
*Kapacita baterie
*Hmotnost

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Doprava zdarma již od 1 199 Kč
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.