iGET SECURITY EP14 - Bezdrátový senzor kouře pro alarm iGET SECURITY M5
797 Kč
672 Kč
555 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET SECURITY EP14 - Bezdrátový senzor kouře pro alarm iGET SECURITY M5
Komunikační technologie: RF
Typ zařízení: Detektor kouře
Funkce (Typ): senzor
Základní sada: NE
Amazon Alexa: NE
Apple HomeKit: NE
Google Home: NE
Vlastní systém: ANO
Popis produktu
Bezdrátový senzor kouře pro alarm iGET SECURITY M5. Funguje samostatně a také jako příslušenství pro alarm iGET SECURITY M5. Splňuje ustanovení vč. normy EN14604:2005. Optická detekce kouře, nenápadný design. Ochrana proti sabotáži, nejvyšší zabezpečení přenosu 256bit, dlouhá výdrž baterie až 3 roky, alarm neustále sleduje aktivitu tohoto senzoru, také signál, procenta baterie a další.
Hlavní parametry:
- Senzor / detektor je určen pro detekci doutnajícího ohně
- Optická a akustická signalizace po detekci doutnajícího ohně
- Připojení na centrální jednotku alarmu
- Princip rozptýleného světla
- Určen do všech místností, kde je nutné protipožární střežení
- Vestavěné testovací tlačítko
- Určení do domů, chat, bytů
- Není určen pro autokaravany, obytné domy, a průmyslové prostředí
- Jednoduché rozšíření základního setu alarmu
- Nejvyšší šifrování bezdrátového přenosu 256bit
- Výdrž baterie až 3 roky
- Vzdálenost senzoru od hlavní jednotky až 500 m
- Alarm iGET M5 stále kontroluje zdali je tento senzor dostupný
Specifikace:
- Frekvence vysílání: 868,35 MHz
- Zabezpečení: 256 bit
- Výdrž baterie: až 3 roky
- Provozní teplota: 0°C ~ +50°C
- Provozní vlhkost: 10% ~ 90%
- Napájecí napětí: 1x baterie 9 V, typ 6F22/6LR61
- Citlivost na kouř: 0,086 dB/m až 0,14 dB/m
- Certifikace: BS EN 14604: 2005
- Hlasitost vnitřní sirény: 85 dB/ 30 cm
- Provozní proud: do 100 mA
- Klidový proud: 0,02 mA
- Dosah signálu k centrální jednotce: do 500 m při přímé viditelnosti
- Hmotnost senzoru: 145g včetně baterie
- Rozměry senzoru (délka x šířka x hloubka): průměr 107 mm, hloubka 33 mm
Rozměry výrobku:
- Hmotnost (kg): 0.170
- Výška (cm): 11.00
- Šířka (cm): 11.00
- Hloubka (cm): 4.00
Rozměry balení:
- Hmotnost (kg): 0.170
- Výška (cm): 4.00
- Šířka (cm): 12.00
- Hloubka (cm): 11.30
EAN: 8594177652350
Záruční doba: 24 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.