iGET SECURITY M3P13v2 Externí bezdrátová dotyková klávesnice s RFID čtečkou k alarmu M3/M4

- 19%

ilustrační foto

iGET SECURITY M3P13v2 Externí bezdrátová dotyková klávesnice s RFID čtečkou k alarmu M3/M4
Obj. číslo
3436205
OEM
M3P13v2 SECURITY
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 60
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET SECURITY M3P13v2 - Bezdrátová klávesnice s RFID
Jedná se o bezdrátovou klávesnici s RFID pro vzdálené ovládání alarmu. Je určena pro alarm iGET SECURITY M3. Používá se pro aktivování, deaktivování alarmu a aktivaci režimu Doma pomocí klávesnice po zadání číselného kódu. Je také možné použít společně s RFID klíčem/čipem M3P22 pro snadné ovládání. Obsahuje stavový panel.

Bezdrátová externí klávesnice s RFID iGET SECURITY M3P13v2 je příslušenství pro alarm iGET SECURITY M3. Je plně dotyková a obsahuje indikační diody v jakém je alarm i klávesnice stavu. Obsahuje Li-ion baterii pro výdrž až 6 měsíců bez hlavního napájení, klasicky je napájená pomocí adaptéru ze sítě 230 V. Hlavní výhodou využití klávesnice je, že základní jednotka alarmu je uschována v bezpečí, a alarm je možné ovládat pomocí klávesnice vzdáleně - tím je zajištěn vyšší stupeň ochrany, jelikož nechtěný návštěvník by již měl problém hlavní jednotku nalézt. Při nízkém stavu baterie informuje klávesnice centrální jednotku, která zašle SMS, Obsahuje tamper (spustí poplach při odejmutí zadního krytu klávesnice). Pomocí RFID klíče/čipu iGET SECURITY M3P22 společně s klávesnicí je možné ovládat i pomocí RFID.

Hlavní parametry:
- jednoduché rozšíření základního setu alarmu a navýšení stupně bezpečnosti,
- obsahuje stavovým panel s LED diodami pro informaci o stavu alarmu (červená: alarm aktivní, zelená: alarm neaktivní, modrá: režim Doma),
- pomocí RFID klíče je možné alarm aktivovat a deaktivovat,
- klávesnice je napájená z adaptéru 230 V, 50~60 Hz, výstup 5 V DC 2A,
- obsahuje také vlastní interní Li-ion baterii, při odpojení napájení výdrží klávesnice až 6 měsíců provozu,
- alarm iGET SECURITY M3 je tak možné ovládat pomocí klávesnice iGET SECURITY M3P13v2, pomocí klíčenky iGET SECURITY M3P5, a pomocí mobilní aplikace iGET SECURITY. Stav se vždy synchronizuje na všech zařízeních.
- při dokoupení RFID klíče/čipu iGET SECURITY M3P22 je možné klávesnici ovládat i pomocí RFID (deaktivovat alarm)
- pomocí RFID klíče/čipu iGET SECURITY M3P22 společně s klávesnicí je možné ovládat i pomocí RFID (alarm aktivovat a deaktivovat)
- obsahuje 4 funkce pro různé nastavení alarmu:
a) tlačítko "zamčený zámek": celková aktivace alarmu pro dobu, kdy bude dům prázdný,
b) tlačítko "odemčený zámek": celková deaktivace alarmu, žádný detektor nespustí poplach,
c) tlačítko "domeček": režim Doma, částečná aktivace alarmu, např. vnitřní detektory budou deaktivovány, zatímco venkovní budou aktivní(např. pro garáž),
- obsahuje tamper (spustí poplach při odejmutí zadního krytu klávesnice).

Specifikace:
Frekvence vysílání: 433,29 MHz
Provozní teplota: 0°C ~ +60°C
Provozní vlhkost: 5% ~ 96% (nekondenzující)
Napájecí napětí: adaptér 5 V DC 2 A, vnitřní baterie Li ion 890 mAh - výdrž až 6 měsíců!
Celkem 13 dotykových kláves + stavová lišta s 3x LED (červená, zelená, modrá)
Dosah signálu k centrální jednotce: 100 m při přímé viditelnosti
Rozměry a hmotnost: výška: 145 mm, šířka: 92,1 mm, hmotnost vč. baterie 162,3 g

Parametry

Druh zboží
Typ elektroniky
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29210 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.