Insta360 ONE RS (4K Edition)
6 599 Kč
5 454 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Insta360 ONE RS (4K Edition)
EAN: 6970357853335
Modulární akční kamera pro všechny příležitosti
Insta360 ONE RS je navržena pro přizpůsobení. Můžete si vybrat mezi 5.3K širokoúhlým objektivem, 4K Boost objektivem nebo duálním 360° objektivem s 5.7K rozlišením.
4K Boost mod
4K Boost mod s 1/2 palcovým 48 MP čipem je ideální pro akční záběry. Nabízí 4K natáčení při 60fps, 8x slow-motion video a režim 6K Widescreen.
5.3K mod s palcovým čipem
Tento prémiový modul nabízí nejlepší kvalitu obrazu mezi akčními kamerami. Natáčí ve 5.3K a 30fps nebo 5x slow-motion video ve FullHD 120fps.
Mod s duálním 360° objektivem
Duální 360° objektiv natáčí video v rozlišení 5.7K při 30fps. Můžete si vybrat svůj oblíbený úhel a exportovat jej jako standardní video.
Vylepšené jádro kamery
Nové jádro ONE RS Core poskytuje vylepšenou stabilizaci FlowState pro plynulá videa, která můžete okamžitě sdílet na sociálních sítích.
Voděodolná a robustní
Insta360 ONE RS je voděodolná do hloubky až 5 metrů a navržena pro tlumení nárazů, takže je ideální pro náročné sportovní podmínky.
Udělej dojem
Insta360 ONE RS nabízí vychytané funkce jako SlowMotion, Hyperlapse nebo MultiView. Ve studiu Shot Lab můžete vytvářet složité záběry pomocí šablon.
Nejlepší aplikace pro 360° video
Mobilní aplikace Insta 360 nabízí nejlepší rozhraní pro stříhání a úpravu 360° videa. Funkce FlashCut vybere nejzajímavější momenty z vašeho 360° videa.
V balení najdete
- Jádro kamery ONE RS
- Bateriový modul ONE RS
- Montážní držák
- Dobíjecí kabel
- Čistící hadřík na objektiv
- 4K Boost modul
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.