Jabra bezdrátová náhlavní souprava Evolve 75 SE, stereo, MS, vč. nabíjecího stojánku
8 776 Kč
7 029 Kč
5 809 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Jabra Evolve 75 SE Bezdrátová Náhlavní Souprava
Profesionální bezdrátová náhlavní souprava pro větší svobodu v otevřených kancelářích.
Prvotřídní Zvukový Zážitek
HD Voice a prvotřídní reproduktory poskytují křišťálově čisté hovory a hudbu.
Aktivní Potlačení Šumu
Eliminuje nízkofrekvenční zvuky, jako je hukot klimatizace.
Vestavěný Indikátor Hovoru
Funguje jako varování „Nerušit“, snižuje vyrušování a zvyšuje produktivitu.
Duální Konektivita Bluetooth
Možnost připojení dvou zařízení současně pro hovory a hudbu.
Komfort Celodenního Použití
Intuitivní design s koženkovými náušníky pro vynikající komfort.
Technické Specifikace
- Šířka pásma náhlavní soupravy: Širokopásmová
- Šířka pásma reproduktoru v hudebním režimu: HiFi
- Šířka pásma reproduktoru v komunikačním režimu: 150 Hz až 6,8 kHz
- Velikost reproduktoru: 40 mm
- Šířka pásma mikrofonu: Širokopásmová
- Typ mikrofonu: Středně dlouhé rameno s jednosměrným mikrofonem ECM s potlačením šumu
- Frekvenční rozsah mikrofonu: 100 Hz až 10 kHz
- Ovládání zvuku: Zvyšování/snižování hlasitosti reproduktoru na náhlavní soupravě
- Pasivní potlačení šumu: Ano
- Aktivní potlačení šumu: Ano - hybridní 4 mikrofony zajišťující hladinu 17 dB (potlačení šumu v kancelářském prostředí)
- Funkce příposlechu: Nenechte si ujít důležitá oznámení nebo otázky vašich kolegů. Po stisknutí levého náušníku lze naslouchat vnějšímu okolí bez nutnosti sejmout náhlavní soupravu
- Vestavěný indikátor hovoru (busylight): Při hovoru se na obou náušnících automaticky rozsvítí červená světla, případně je lze zapnout ručně a signalizovat tak zaneprázdněnost
- Certifikace: Microsoft Teams, Zoom, Avaya, Cisco a mnoho dalších
Snadné Použití
Ovládání zvuku: Zvyšování/snižování hlasitosti reproduktoru na náhlavní soupravě
Baterie
- Doba volání: Do 18 hodin
- Pohotovostní doba: Do 15 dnů
- Včetně baterie: Ano
- Doba nabíjení: Max. 120 minut
Možnosti Připojení
- Připojení: Bluetooth nebo USB. K dispozici je duální konektivita pro připojení dvou zařízení Bluetooth současně
- Bluetooth: Ano. Třída 1 (do 30 metrů) a Bluetooth 4.2
- Funkční dosah: Do 30 m
- Podporované profily Bluetooth: A2DP (v1.2), Hands Free Profile (v1.6), Headset Profile (v1.2), AGHFP (v1.6)
- Bezdrátová technologie Bluetooth: Bluetooth 4.2
- Zabezpečení: Párování, autentizace a šifrování (standard Bluetooth)
- Spárovaná zařízení: Až 8 spárovaných zařízení, 2 aktivní připojení Bluetooth v pohotovostním režimu
Všeobecné Informace
- Rozměry balení (D x Š x V): D 21,4 x Š 18,8 x V 6,1 cm
- Hmotnost: 177 g
- Obsah balení: Stručný návod k použití, náhlavní souprava Evolve 75, USB adaptér Jabra Link 380 USB, nabíjecí stojan*, ochranné cestovní pouzdro, USB kabel (umožňující použití během nabíjení)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.