JBL T110BT black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Řešení "grab 'n go", které zní skvěle.
Vybaveno zvukem JBL Pure Bass, poskytují sluchátka JBL T110BT možnost "grab 'n go", bezdrátové řešení, nebo vaše každodenní používání spolu se schopností uskutečnit nebo přijímat telefonické hovory bez použití rukou a 6 hodinovou výdrž baterie. Představte si sluchátka, které budou nabité rychle během 2 hodin, které přicházejí v 4 výrazných barevných provedeních, jsou vybaveny plochým kabelem, který se nezamotá a jsou dostatečně lehké pro pohodlné nošení celé hodiny. A když přičteme magnety, které zajistí to, že sluchátka nebudou viset v době, kdy nebudou používány, kabel odolný proti zamotání a pohodlné ergonomický tvarované nástavce do uší a provedení pásu na krk, je jednoduché vidět, jak se sluchátka JBL T110BT mohou stát nedílnou součástí vašeho každodenního hudbu milujícího života.
Funkce
- JBL Pure Bass zvuk
- 6-hodinová výdrž baterie / Nabíjení baterie vprůběhu 2 hodin
- Magnetické vedení kabelu
- 3-tlačítkový dálkový ovladač s mikrofonem
JBL Pure Bass zvuk
Již více než 70 let, navrhuje JBL přesný, působivý zvuk, jaký najdete na velkých místech konání po celém světě. Tato sluchátka reprodukují stejný JBL zvuk, přičemž vydávají basy, které mají hloubku i výkon.
6-hodinová životnost baterie / Nabíjení baterie během 2 hodin
Vestavěná baterie nabíjena prostřednictvím mikro USB, zajišťuje 6 hodin přehrávání, s rychlým nabíjením během už 2 hodin.
Magnetické vedení kabelu
Zajišťuje to, že sluchátka zůstanou pohodlně zajištěno a zavěšené kolem vašeho krku, aniž se zamotali tehdy, pokud je nebudete používat.
3-tlačítkový dálkový ovladač s mikrofonem
Vychutnejte si bezdrátové telefonické hovory a spravujte si svou hudbu bez použití rukou.
Technické specifikace
- Velikost měniče: 8.6 mm
- Dynamický rozsah frekvenční odezvy: 20 Hz - 20 kHz
- Citlivost: 96 dB SPL / 1 mw
- Citlivost: 96 dB SPL1 kHz
- Citlivost: 96 dB SPL / 1 m @ 1 kHz dB v / pa: -21
- Impedance: 16 ?
- Výkon Bluetooth přenosu: 0 ~ 4 dBm
- Modulace Bluetooth přenosu: GFSK, DQPSK, 8-DPSK
- Bluetooth frekvence: 2.402 GHz - 2.48 GHz
- Bluetooth profily: HFP v1.5, HSP v1.2, A2DP v1.2, AVRCP v1.5
- Bluetooth verze: V4.0
- Typ baterie: GSP051230 01
- Typ baterie: Polymerové Li-ion baterie (3,7 V, 120 mAh)
- Čas nabíjení: <2 hod.
- Doba přehrávání houby se zapnutým BT:> 6 hod.
- Doba hovoru se zapnutým BT:> 6 hod.
- Hmotnost (g): 16.2 g
- Obsah balení: 1 pár sluchátek T110BT, 3 velikosti nástavců do uší (S, M, L), Nabíjecí kabel, Varování, Záruční list
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.