LAMAX Dots3 ANC - bezdrátová sluchátka
1 495 Kč
1 310 Kč
1 083 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LAMAX Dots3 ANC - Bezdrátová Sluchátka
Stop hluku. Play hudbě.
S LAMAX Dots3 ANC, můžete být ve svém světě hudby. Bez rušivých zvuků. Bez kabelů.
Soustřeď se na svý
Tri mikrofony v každém sluchátku potlačují hluk, aniž by zkreslily hudbu.
Zvuk, který tě dostane
Čistej a vyrovnanej zvuk, doplněný o citlivé mikrofony pro volání a hraní.
Zvládnou tvoje tempo
10 hodin výdrže na jedno nabití a dalších 32 hodin z krabičky.
Hybridní ANC
Tři speciální mikrofony potlačují cizí zvuky až o 40 decibelů.
Boží zvuk
Kvalitní měniče a LAMAX BeatBass® technologie pro vyvážený sound.
Brutální výdrž
42 hodin poslechu na jedno nabití. Malé a skladné pouzdro.
Bluetooth 5.3
Bezchybný přenos na vzdálenost až 15 metrů.
Transparency režim
Zesílení okolních zvuků pro bezpečí při placení nebo sportování.
Mikrofon pro volání
Kvalitní mikrofony pro volání a hlasové asistenty.
Herní mód
Minimální zpoždění a špičkový zvuk pro hráče a filmové fanoušky.
Malý přenosný pouzdro
Trendy design a malé pouzdro pro snadné nošení.
Praktický USB-C
Nabíjení z 0 na 100% za hodinu a půl.
Technické parametry
- Typ sluchátek: Do uší, špunty, true wireless
- Ovládání: Dotykové
- Bezdrátová technologie: Bluetooth 5.3
- Podporované kodeky: AAC, SBC
- Dosah Bluetooth: Až 15 m
- Frekvenční rozsah: 20 Hz – 20 kHz
- Velikost měniče: 10 mm
- Kapacita baterie nabíjecí stanice: 350 mAh
- Kapacita baterie ve sluchátku: 40 mAh
- Doba přehrávání: Hlasitost 50 % - 10 h; Hlasitost 80 % - 7,5 h
- Celková doba poslechu: 42 h
- Doba nabíjení sluchátek: 2 h
- Doba nabíjení nabíjecí stanice: 1,5 h
- Konektivita: USB-C pro nabíjení
Obsah balení
- Sluchátka LAMAX Dots3 ANC
- Nabíjecí pouzdro
- USB-C nabíjecí kabel
- 3 velikosti špuntů
- Manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.