LAMAX T4 kamera do auta
1 793 Kč
1 605 Kč
1 326 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LAMAX T4 - Autokamera pro každého řidiče
Bez ohledu na vaše zkušenosti za volantem, LAMAX T4 poskytuje klid a jistotu na každé cestě.
Bezpečí a jistota na prvním místě
S LAMAX T4 máte jasný důkaz o příčině jakékoliv nehody.
Full HD video zachytí i ty nejmenší detaily, včetně SPZ.
Široký záběr 140° a 30 snímků za vteřinu zaručují dokonalou plynulost videa.
Superkondenzátor pro dlouhou životnost
Na rozdíl od baterií, superkondenzátor zvládá výkyvy teplot a vydrží několikanásobně déle.
Navíc je kamera díky němu malá a nenápadná.
Držák pro nejdrsnější podmínky
Magnetický držák udrží kameru pevně na místě i na rozbitých cestách.
1,5" displej usnadňuje ovládání a sledování záběrů.
Volitelné příslušenství
- GPS držák: Zaznamenává polohu a rychlost auta pro případ sporu.
- Podpora 64GB karty: Zajišťuje dostatek prostoru pro všechny záznamy.
Uživatelsky přívětivé funkce
- 1,5" displej: Umožňuje jednoduché ovládání.
- Extra USB port: Nabíjení telefonu přes adaptér do autozapalovače.
- Menu v češtině: Zajišťuje snadné ovládání pro každého.
Technické parametry LAMAX T4
- Rozlišení videa: FullHD (1920×1080) @ 30FPS
- Úhel záběru: 140°
- Video formát: MOV, komprese H.264
- Zvuk: Vestavěný mikrofon s možností vypnutí
- Velikost obrazovky: 1,5"
- Paměť: MicroSD až 64 GB
- Konektivita: Mini USB
- Držák: Magnetický s 3M samolepkou
- Napájení: Superkondenzátor
- Rozměry: 52×46×40 mm
Obsah balení
- Autokamera LAMAX T4
- Magnetický 3M držák
- Adaptér do autozapalovače s extra USB portem
- Datový mini USB kabel
- Náhradní 3M nálepka na držák
- Návod
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.