LEDLENSER čelovka NEO9R - černo-šedá
2 988 Kč
2 181 Kč
1 803 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LEDLENSER NEO9R - Perfektní čelovka pro noční běh
LEDLENSER NEO9R je ideální čelovka pro městské noční běžce. Její silný a speciálně přizpůsobený světelný výkon vám umožní bezpečně běhat i v noci.
Maximální pohodlí a bezpečnost
Rozložení hmotnosti mezi bateriovým boxem a hlavicí svítilny zajišťuje pohodlí i při dlouhém nošení. Zadní červené světlo a reflexní čelenka zase zvyšují vaši viditelnost a bezpečnost.
Všestranné použití
Čelovku můžete připevnit na hrudní pásek, abyste neoslňovali ostatní běžce nebo chodce. Světelné režimy jsou navrženy tak, aby dokonale osvětlily terén na kratší i delší vzdálenosti.
Ergonomický design
Čelovka NEO9R má minimalistický a ergonomický design pro maximální pohodlí. Hlavu lampy lze naklápět pro individuální nastavení světelného kuželu.
Obsah balení
- Svítilna LEDLENSER NEO9R
- Dobíjecí baterie
- Silikonová protiskluzová podložka
- Magnetický dobíjecí kabel
- Hrudní pás
Technické specifikace
- Dosah světla: 100/70/40/5 m
- Světelný tok: 600/300/100/20 lm
- Doba svícení: 4/8/35 h
- Hmotnost: 104 g
- Baterie: Dobíjecí baterie Li-ion
- Kapacita baterie: 6,66 Wh
- Dobíjení: Ano
- LED: 2x High Power LED
- Certifikát odolnosti: IP54
- Test pádu z výšky: 2 m
- Světelné funkce: Boost, Power, Mid Power, Low Power
- Teplota světla: 5200-6200 K
- CRI: 70
Speciální funkce
- Zadní červené světlo
- Transportní zámek
- Backup mód
Technologie
Temperature Control System chrání svítilnu proti přehřátí. Magnetické dobíjení pomocí magnetického konektoru. Díky technologii dvou na sobě nezávislých čoček mohou svítilny s technologií FUSION BEAM ideálně nastavit světelný výkon tak, aby svítilna ideálně osvětlovala široké okolí i vzdálené body zároveň.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.