LENOVO NTB ThinkPad L14 G3 - i7-1255U, 14" FHD, 16GB, 1TBSSD, HDMI, IR+FHDcam, LTE, W11P
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: ThinkPad L14 G3
Part Number: 21C1002JCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | Intel Core i7-1255U, 10C (2P +8E) / 12T, P-core 1.7 / 4.7GHz, E-core 1.2 / 3.5GHz, 12MB |
Grafická Karta | Integrated Intel UHD Graphics |
Chipset | Intel SoC Platform |
Paměť | 1x 16GB SO-DIMM DDR4-3200 |
Paměťové sloty | 2x DDR4 SO-DIMM sloty, dual-channel kompatibilní |
Max. Paměť | Až 64GB DDR4-3200 |
Úložiště | 1TB SSD M.2 2242 PCIe 4.0x4 NVMe Opal2 |
Podporovaná Úložiště | Jeden disk, až 1TB M.2 2242 SSD |
Čtečka Karet | Čtečka MicroSD |
Optická Mechanika | Ne |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3287 codec |
Reproduktory | Stereo reproduktory, 2W x2, Dolby Audio Premium |
Kamera | IR & FHD 1080p with Privacy Shutter |
Mikrofon | 2x |
Baterie | Integrovaná 57Wh |
Napájecí Adaptér | 65W USB-C |
DESIGN | |
Displej | 14" FHD (1920x1080) IPS 250nits Anti-glare |
Dotyková obrazovka | Ne |
Klávesnice | Podsvícená, CZ/SK |
Barva | Černá |
Materiál | PC + ABS (kryt), PC + ABS (tělo) |
Rozměry (ŠxHxV) | 325.4 x 217 x 19.83 mm (12.81 x 8.54 x 0.78 palců) |
Hmotnost | od 1,39 kg (3.56 lbs) |
SOFTWARE | |
Operační systém | Windows 11 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Dodávaný software | Ne |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Intel AX201 11ax, 2x2 + BT5.2 |
WWAN | Quectel EM05-G |
SIM Karta | Ne |
NFC | Ne |
Standardní porty | 1x USB 3.2 Gen 1 1x USB-C 3.2 Gen 1 (podpora přenosu dat Power Delivery 3.0 aa DisplayPort 1.4) 1x microSD card reader 1x Thunderbolt 4 / USB4 40Gbps (podpora přenosu dat Power Delivery 3.0 aa DisplayPort 1.4) 1x USB 3.2 Gen 1 (Stále napájen) 1x HDMI, až 4K/60Hz 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm) |
Volitelné Porty (nakonfigurované) |
1x Čtečka SmartCard 1x Nano-SIM card slot (WWAN modely) 1x Ethernet (RJ-45) |
ZABEZPEČENÍ A SOUKROMÍ | |
Čtečka SmartCard | Ano |
Bezpečnostní Chip | Diskrétní TPM 2.0 |
Čtečka otisků prstů | Styl dotyku |
Fyzický zámek | Kensington Security Slot |
Další zabezpečení | IR kamera pro Windows Hello Záslepka kamery |
SERVIS | |
Základní záruka | 1 rok v servise |
Zahrnutý Upgrade | 3 roky Onsite, upgrade z 1 rok v servise (5WS0A14086) + 1. rok Premier Onsite |
CERTIFIKACE | |
Zelená certifikace | ENERGY STAR 8.0 TCO EPEAT Gold RoHS compliant ErP Lot3 |
Mil-Spec Testy | MIL-STD-810H military test - splněno |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.