LENOVO NTB Thinkpad X1 Carbon G11 - i7-1355U, 14\" 2.8K OLED, 32GB, 1TBSSD, 5G, IRcam, W11P
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LENOVO NTB Thinkpad X1 Carbon G11
Model: ThinkPad X1 Carbon G11
Part Number: 21HM006QCK
Výkon
Procesor: Intel Core™ i7-1355U, 10C (2P + 8E) / 12T
Grafická karta: Integrated Intel Iris Xe Graphics
Chipset: Intel SoC Platform
Paměť: 32GB Soldered LPDDR5-6400
Úložiště: 1TB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 Performance NVMe Opal 2.0
Audio Chip: High Definition (HD) Audio, Realtek ALC3306 codec
Reproduktory: Stereo reroduktory, 2W x2 basový and 0.8W x2 výškový, Dolby Atmos
Kamera: IR & FHD 1080p s Krytkou Kamery, MIPI, Computer Vision
Baterie: Integrovaná 57Wh
Design
Displej: 14" 2.8K (2880x1800) OLED SDR 400nits / HDR 500nits Anti-glare / Anti-reflection / Anti-smudge, 100% DCI-P3, DisplayHDR True Black 500
Klávesnice: Podsvícená, CZ/SK
Barva: Černá, lakovaná
Materiál: Karbonová vlákna (kryt), Hliník (tělo)
Rozměry: 315.6 x 222.5 x 15.36 mm (12.43 x 8.76 x 0.60 inches)
Hmotnost: Od 1.12 kg (2.48 lbs)
Software
Operační systém: Windows 11 Pro 64, CZ / SK / EN
Dodávaný software: Intel Connectivity Performance Suite
Konektivita
WLAN + Bluetooth: Intel AX211 Wi-Fi 6E, 2x2 + BT5.1
WWAN: Fibocom FM350-GL, 5G Sub-6 GHz, s vestavěnou eSIM
Zabezpečení a soukromí
Bezpečnostní Chip: Diskrétní TPM 2.0
Čtečka otisků prstů: Styl Dotyku, Match-on-Chip
Fyzický zámek: Kensington Nano Security Slot, 2.5 x 6 mm
Ovladatelnost
Řízení systému: Non-vPro
Servis
Základní záruka: 3 roky v servise
Zahrnutý Upgrade: 3 roky Premier On-Site
Certifikace
Zelená certifikace: EPEAT GoldENERGY STAR 8.0ErP Lot 6/26TCO Certified 9.0RoHS compliant
Ostatní Certifikace: Eyesafe Certified 2.0Intel Evo Platform
Mil-Spec Testy: MIL-STD-810H military testy - splněno
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.