LENOVO NTB ThinkPad X13 G4 - i5-1335U, 13.3\" WUXGA, 16GB, 512SSD, IRcam, W11P
37 262 Kč
30 795 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Lenovo NTB ThinkPad X13 G4
Obecný popis
Lenovo ThinkPad X13 G4 je moderní notebook s operačním systémem Windows 11 Pro. Je vybaven procesorem Intel Core i5-1335U a integrovanou grafickou kartou Intel Iris Xe Graphics. Notebook disponuje 16GB pamětí a 512GB SSD úložištěm.
Výkon a paměť
Procesor Intel Core i5-1335U zajišťuje vysoký výkon notebooku. Paměť o velikosti 16GB a úložiště 512GB SSD M.2 2280 PCIe 4.0x4 NVMe Opal 2.0 poskytují dostatek prostoru pro ukládání dat.
Displej a grafika
13.3" WUXGA (1920x1200) IPS displej s antireflexním povrchem a 100% sRGB poskytuje jasný a kvalitní obraz. Integrovaná grafická karta Intel Iris Xe Graphics zajišťuje plynulé zobrazení grafiky.
Klávesnice a zvuk
Podsvícená klávesnice s CZ/SK rozložením umožňuje pohodlné psaní i v šeru. Stereo reproduktory, 2W x2, Dolby Audio poskytují kvalitní zvuk.
Kamera a mikrofon
5.0MP + IR kamera s krytkou a dvojice mikrofonů umožňují kvalitní videohovory.
Baterie a napájení
Integrovaná baterie o kapacitě 54.7Wh poskytuje dlouhou výdrž na jedno nabití. Napájení je zajištěno 65W USB-C adaptérem.
Konektivita
- 2x Thunderbolt 4 / USB4 40Gbps
- 1x USB 3.2 Gen 1
- 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm)
- 1x HDMI, až 4K/60Hz
- 1x USB 3.2 Gen 1 (Stále napájený)
Zabezpečení a soukromí
Čtečka otisků prstů, SmartCard Reader a diskrétní TPM 2.0 zajišťují bezpečnost notebooku.
Servis a záruka
Notebook je krytý zárukou na 3 roky v servise. Je k dispozici možnost upgrade na 3 roky Premier On-site.
Certifikace
Notebook je certifikován dle norem EPEAT™ Gold Registered, ENERGY STAR 8.0, ErP Lot 6/26, TCO Certified 9.0, RoHS compliant.
Rozměry a hmotnost
Rozměry notebooku jsou 301.7 x 214.8 x 15.95 mm a hmotnost začíná na 1.09 kg.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.