LENOVO PC ThinkCentre M75s G2 SFF - Ryzen7 PRO 5700G, 16GB, 512SSD, DVD, W11P
24 190 Kč
19 140 Kč
15 818 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
LENOVO PC ThinkCentre M75s G2 SFF
EAN: 196803859119
Výkon
Středobodem tohoto počítače je procesor AMD Ryzen 7 5700G s 8 jádry a 16 vlákny. Díky frekvencím 3.8 / 4.6GHz a 4MB L2 / 16MB L3 cache, je tento procesor připraven zvládnout i náročné úlohy.
AMD Radeon Graphics je integrovaná grafická karta, která poskytuje výborný výkon pro běžné úkoly.
Počítač je vybaven 16GB UDIMM DDR4-3200 pamětí, kterou lze rozšířit až na 128GB.
Pro uložení dat je k dispozici 512GB SSD M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal disk.
Design
Černý počítač s rozměry 93 x 298 x 340 mm přichází s USB klávesnicí a myší.
Provedení je SFF (8.2L) a hmotnost cca 5.3 kg.
Konektivita
Přední porty zahrnují 2x USB 3.2 Gen 1, 2x USB 3.2 Gen 2, 1x USB-C 3.2 Gen 1, 1x sluchátka / mikrofon combo jack (3.5mm), 1x mikrofon (3.5mm).
Zadní porty zahrnují 4x USB 2.0, 1x HDMI, 2x DisplayPort, 1x serial (9-pin), 1x Ethernet (RJ-45), 1x line-out (3.5mm).
Zabezpečení a soukromí
Počítač je vybaven Discrete TPM 2.0 bezpečnostním chipem a přepínačem vniknutí do šasi.
Ovladatelnost
Systém je řízen pomocí DASH 1.2.
Servis
Základní záruka je 3 roky onsite.
Certifikace
Počítač má zelenou certifikaci EPEAT Silver, ENERGY STAR 8.0, ErP Lot 3, TCO Certified 8.0, RoHS compliant a splňuje MIL-STD-810H military testy.
Software
Operační systém je Windows 11 Pro 64 CZ / SK / EN.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.