LENOVO PC ThinkCentre M90s SFF - i9-10900, 16GB, 512SSD, DP, 9xUSB, USB-C, DVD, Uhd Graph. 630, W10P, 3r premier on-site
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Produkt: Lenovo ThinkCentre M90s
Part Number: 11D1003QCK
VÝKON | |
---|---|
Procesor | Intel Core i9-10900 (10C / 20T, 2.8 / 5.2GHz, 20MB) |
Grafická Karta | Integrated Intel UHD Graphics 630 |
Chipset | Intel Q470 Chipset |
Pameť | 1x 16GB UDIMM DDR4-2933 |
Pameťové sloty | Four DDR4 DIMM slots, dual-channel capable |
Max. Pameť | Up to 128GB DDR4-2933 |
Úložisko | 1x 512GB SSD M.2 2280 PCIe 3.0x4 NVMe Opal |
Podporované Úložisko | Up to four drives, 1x 2.5"/3.5" HDD + 1x 2.5" HDD + 2x M.2 SSD • 2.5" HDD up to 1TB each • 3.5" HDD up to 2TB each • M.2 SSD up to 2TB each • Optional Intel Optane Memory, M.2 |
Čitačka Kariet | 3-in-1 Card Reader |
Optická Mechanika | DVD±RW |
Audio Chip | High Definition (HD) Audio, Realtek ALC623-CG codec |
DESIGN | |
Klávesnica | USB Traditional Keyboard, Black, Czech / Slovak |
Myš | USB Calliope Mouse, Black |
Farba | Black |
Rozmery (ŠxHxV) | 93 x 298 x 340 mm (3.6 x 11.7 x 13.4 inches) |
Hmotnost | Around 5.3 kg |
SOFTWARE | |
Operačný systém | Windows 10 Pro 64, Czech / Slovak / English |
Dodávaný software | nie |
KONEKTIVITA | |
Ethernet | Integrated 100/1000M |
WLAN + Bluetooth | Nie |
Predné porty | 2x USB 3.2 Gen 1 2x USB 3.2 Gen 2 1x USB-C 3.2 Gen 1 1x headphone / microphone combo jack (3.5mm) 1x microphone (3.5mm) |
Zadné porty | 4x USB 3.2 Gen 1 2x DisplayPort 1x serial (9-pin) 1x Ethernet (RJ-45) 1x line-out (3.5mm) |
SERVIS | |
Základná záruka | 3-year, Onsite |
Zahrnutý Upgrade | 3Y Premier Support Upgrade from 3Y Onsite (5WS0V07841) |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.