Levoit Vital 200S Pro SMART čistička vzduchu
6 727 Kč
5 560 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Levoit Vital 200S Pro SMART čistička vzduchu
Chytrá čistička vzduchu Levoit Vital 200S PRO je ideální pro alergiky a astmatiky. S vysoce kvalitní 3 vrstvé filtrací, která odstraní až 99,99% škodlivých látek a nečistot.
Inteligentní detekce znečištění
Levoit Vital 200S PRO je vybaven senzorem, který snímá kvalitu vzduchu. Na základě toho umí sám upravovat výkon čištění.
Výkon a energetická efektivita
Čistička disponuje výkonem 416 m3/h CAD při 50W a je oceněna za energeticky nenáročný provoz - Energy Star.
Ovládání a sledování stavu filtru
Ovládaní je možné přímo na displeji nebo přes aplikaci na chytrých zařízeních Android nebo Apple (iOS). Sledování stavu filtru je také možné přes smartphone.
Noční režim a klidný spánek
Čistička má noční režim s hlukem pouze 24dB pro nerušený spánek.
Kompatibilita s chytrými zařízeními
Levoit Vital 200S PRO je kompatibilní s Android, Apple (iOS), Amazon Alexa a Google Assistant.
Speciální PET režim
Ideální pro majitele domácích mazlíčků díky velkému vstupu vzduchu ve tvaru písmene U, který předchází ucpávání srstí.
Kvalitní systém filtrace
Čistička má vysoce kvalitní systém filtrace s filtrem HEPA H13 a ARCTM formule.
Certifikace pro alergiky
Levoit Vital 200S PRO je certifikována pro alergiky.
Energeticky úsporný provoz
Čistička získala ocenění Energy Star za energeticky nenáročný provoz.
Nejprodávanější značka čističek vzduchu
Levoit je nejprodávanější značkou čističek vzduchu v USA.
Ocenění pro design a kvalitu
Levoit Vital 200S PRO získal prestižní ocenění za design – iF Design Award.
Obsah balení
- Čistička vzduchu
- Předinstalovaný filtr
Technické parametry
- Vzduchový výkon CADR: 245 CFM / 416 m3/h
- Doporučená velikost místnosti: do 88 m2
- Napájení: AC 220-240V~50/60Hz
- Výkon: 50W
- Hlučnost: 24-54dB
- Rozměry: 39,6 × 21,7 × 50,2 cm
- Hmotnost: 6kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.