Logitech Gaming Mouse G903, LIGHTSPEED, HERO 16K Sensor
3 691 Kč
2 957 Kč
2 444 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Herná myš Logitech G903 LIGHTSPEED so senzorom HERO 16K
S HERO 16K dosahuje bezdrôtové hranie LIGHTSPEED svoj ďalší vývoj. Pokročilý snímač HERO 16K poskytuje bezkonkurenčný výkon a najlepšiu účinnosť vo svojej triede. Pridajte POWERPLAY na nepretržité bezdrôtové nabíjanie a dokonalú výbavu LIGHTSPEED.
- Hyperrýchle rolovacie koliesko
- Kompatibilný s POWERPLAY
- Osvetlenie LIGHTSYNC RGB
- Obojručné prevedenie pre pravákov alebo ľavákov
- Odnímateľné bočné tlačidlá
- 7-11 programovateľných tlačidiel
- Mechanický systém napínania tlačidiel
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
Rozmery (V x Š x H) | 130 x 67 x 40 mm 5.1 x 2.6 x 1.6 palcov |
Hmotnosť | 110 g (3.9 oz) iba myš |
voliteľná prídavná hmotnosť | 10 g |
Dĺžka kábla | 1.8 m (5.9 ft) |
v krabici | - Herná myš G903 - USB prijímač LIGHTSPEED™ - USB nabíjací/dátový kábel - Puzdro na príslušenstvo - Voliteľný adaptér na predĺženie prijímača - Voliteľné 10 gramové závažie - Voliteľné bočné tlačidlá (2x ľavé, 2x pravé) - Voliteľné kryty tlačidiel (1x ľavé, 1x pravé) - Používateľská dokumentácia |
požiadavky | - Windows 7 alebo novší - macOS 10.11 alebo novšie - Chrome OSTM - Port USB - Prístup na internet pre Logitech G HUB (voliteľné) |
Informácie o záruke | 2-ročná záruka |
Sledovanie | |
Senzor | HERO 16K |
Max. Zrýchlenie | >40 G |
Max. Rýchlosť | >400 IPS |
Odozva | |
formát údajov USB | 16 bitov/os |
rýchlosť hlásenia USB | 1000 Hz (1 ms) |
Rýchlosť bezdrôtového hlásenia | 1000 Hz (1 ms) |
Bezdrôtová technológia | LIGHTSPEED Wireless |
Mikroprocesor | 32-bitový ARM |
Životnosť batérie | |
Predvolené osvetlenie | Až 140 hodín |
žiadne osvetlenie | Až 180 hodín |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.