Myš drátová, Red Fighter M1, černá, optická, 4000DPI
407 Kč
358 Kč
296 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Red Fighter Myš M1
Optická herní myš s futuristickým designem a pogumovaným povrchem.
Lehká a pohodlná
Myš s nízkou váhou, skvěle padne do ruky a umožní vám vyhrát každou bitvu.
Programovatelná tlačítka
10 programovatelných tlačítek uspokojí hráče jakékoli hry.
Software pro nastavení tlačítek
Software umožňuje nastavit každému tlačítku jeho vlastní funkci.
Podsvícení
4 barvy podsvícení podle úrovně DPI: 500 DPI červené, 1250 DPI modré, 2000 DPI zelené, 3500 DPI bílé.
Software pro nastavení podsvícení
Software umožňuje upravit jednotlivé barvy nebo efekty svícení myši.
Ocelová základna a kluzné plošky
Myš má ocelovou základnu a velké kluzné plošky pro dobrou stabilitu a plynulý pohyb.
Opletený USB kabel
Vysoce odolný opletený kabel je odolný proti rušení a přináší stabilní výkon a delší životnost.
Software pro nastavení parametrů myši
- Změna barev podsvícení pro různá DPI
- Rychlost myši
- Rychlost scrolování
- Rychlost dvojkliku
- Změna odezvy
Technická specifikace
- Herní čip: Avago A3050
- Volitelné rozlišení: 250 - 4000 DPI (defaultní 500 - 3500 DPI)
- Nastavitelná odezva: 125/250/500/1000 Hz
- Akcelerace: 30 Gs
- Snímací frekvence: 3 200 FPS
- Barvy podsvícení: defaultně červené / modré / zelené / bílé (přes software možno libovolně nastavit)
- Rozměry: 128 x 87 x 37 mm
- Váha: 151 ±10g
- Kompatibilní s: Windows 98 / ME / 2000 / XP / VISTA / MAC / Windows7 / Windows8
Obsah balení
- 1x herní myš M1
- 1x CD se softwarem
- 1x manuál
Nejvhodnější pro herní žánr
FPS, MMORPG, RPG, MOBA, RTS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.