Logitech joystick Extreme 3D Pro USB, EMEA
1 546 Kč
1 343 Kč
1 110 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Extreme 3D Pro - Váš spolehlivý parťák pro letecké simulace

Se Logitech Extreme 3D Pro joystickem se stanete nepřekonatelným hráčem leteckých simulátorů. Přesně a stabilně ovládejte svůj létající stroj, ať už jste ve vzdušné bitvě nebo provádíte akrobatické kousky.
Intuitivní ovládání

Logitech Extreme 3D Pro je vybaven otočnou rukojetí směrového kormidla, která zajišťuje přirozené ovládání jednou rukou a zároveň zmenšuje velikost ovladače. Toto usnadňuje přesné nasměrování vašeho létajícího stroje a zrychluje vaše reakční časy.
12 programovatelných tlačítek

Na těle joysticku se nachází 12 programovatelných tlačítek, které vám umožní mít všechny příkazy na dosah ruky. Tím se můžete plně soustředit na hru a získat náskok před ostatními hráči.
Osmisměrný kloboučkový přepínač

Na horní straně joysticku je osmisměrný kloboučkový přepínač, který vám umožní rychle a pohodlně přepínat mezi úhly pohledu, zbraněmi a dalšími možnostmi. Tento přepínač byl navržen pro plnění speciálních příkazů specifických pro letecké simulátory.
Rychlá a citlivá spoušť
Joystick je vybaven velmi citlivou spouští, která okamžitě reaguje na každý váš stisk. Tím je zajištěno, že žádný váš pohyb nebude ztracen.
Vysoké pohodlí při hraní
Logitech Extreme 3D Pro je navržen tak, aby vám poskytl maximální pohodlí i během dlouhých hodin hraní. Speciálně tvarované křivky joysticku se přizpůsobí vaší ruce a umožní vám hrát bez nepříjemností.
Stabilní základna joysticku
Joystick má těžkou základnu, která pevně drží na stole a zabrání jeho posouvání během hraní. Tím se můžete plně soustředit na hru.
Systémové požadavky
- Windows 8, Windows 7 nebo Windows Vista
- 70 MB volného místa na pevném disku
- Port USB
- Připojení k internetu pro stažení volitelného softwaru
Obsah balení
- Joystick
- Uživatelská dokumentace
Číslo dílu: 942-000031
Záruka: Tříletá omezená záruka na hardware
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.