Melitta AromaFresh 1021-04 kávovar s mlýnkem, překapávač, skleněná konvice, 1180 W, displej, měděný
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Melitta AromaFresh 1021-04 Kávovar s mlýnkem
Provedení výrobku: měděná barva
Příkon kávovaru (W): 1180
Objem konvice kávovaru (l): 1.25
Vlastnosti a funkce
- Nastavení úrovně hrubosti mletí 3
- Odnímatelný zásobník na zrnkovou kávu 180 g
- Vyjímatelná nádržka na vodu pro snadnou manipulaci
- 3v1 ochrana odvápnění
- Nastavitelná síly kávy
- Vysoce kvalitní nerezová ocel
- Časovač
Praktická funkce časovače
Funkce časovače s LED displejem vám umožňuje dopřát si jedinečný požitek z kávy v momentě, který si předem určíte. Přístroj se v naprogramovaném čase automaticky zapne a zahájí proces mletí a přípravy kávy.
Vyjímatelná nádržka na vodu se snadno čitelnou stupnicí
Aby byl zajištěn maximální komfort, je nádržka na vodu uzpůsobena tak, že ji lze vyjmout, naplnit a vyčistit přímo pod tekoucí vodou. Dávkování potřebného množství vody je díky dobře čitelné stupnici na přední straně nádržky opravdu snadné.
Program odvápňování 3 v 1
Pravidelné odvápňování kávovaru je důležité pro jeho správnou funkci, dlouhou životnost a tu nejlepší chuť kávy. Kávovar je vybaven programem odvápňování 3 v 1, který vám umožňuje nastavit tvrdost vody, sledovat potřebu odvápnění na displeji a spustit praktický program pro odvápnění.
Rozměry výrobku:
- Hmotnost (kg): 4.420
- Výška (cm): 44.10
- Šířka (cm): 23.60
- Hloubka (cm): 26.50
Rozměry balení:
- Hmotnost (kg): 5.180
- Výška (cm): 48.60
- Šířka (cm): 30.80
- Hloubka (cm): 29.80
EAN: 4006508223855
Záruční doba: 24 měsíců
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.