MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH

- 10%

ilustrační foto

MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
MUM9BX5S22 KUCHYŇSKÝ ROBOT BOSCH
Obj. číslo
741009041
Výrobce
BOSCH
Věrnostní body: 1011
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Bosch MUM9BX5S22 Kuchyňský robot

Popis

Velkoobjemový kuchyňský robot pro všechny vaše recepty. Míchá, krájí, hněte a krouhá rychle a snadno.

Výkon a rychlost

S 1500 W motorem a 7 rychlostními stupni zvládne i těžké těsto. Díky 3D planetárnímu míchání jsou výsledky vždy dokonalé.

Úspora času a úklidu

Díky integrované váze můžete vážit ingredience přímo v míse. Stopky vám umožní nastavit přesný čas zpracování.

Praktičnost a skladnost

EasyArm Lift umožňuje snadnou manipulaci s pracovním ramenem. Automatické navíjení kabelu pro rychlé uložení.

Objem a kapacita

Nerezová mísa o objemu 5,5 litru pro velké množství těsta. Skleněný mixér ThermoSafe o objemu 2,3 l pro horké polévky i studené nápoje.

Kvalita a design

Celokovové tělo pro dlouhou životnost a snadnou údržbu. Stylový design pro každou kuchyň.

Příslušenství

  • Míchací metla se silikonovým okrajem
  • Výškově nastavitelná šlehací metla
  • Hnětací hák s ochranou převodovky
  • Plastová mísa

Inteligentní funkce

SensorControl Plus pro ideální konzistenci těsta. Inteligentní senzor na těsto pro stále stejnou rychlost míchání.

EAN produktu: 4242005036424

Parametry

Druh zboží
Značka
Příkon
Displej
Materiál nádoby
Počet rychlostí
Objem nádoby
Hnětení
Sekání / krájení
Pulsní spínač
Šlehání
Regulace rychlosti
Mixér
Úložný prostor
Strouhání
Masomlýnek
Odšťavňovač
Lis na citrusy

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29080 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.