Nanlite PavoTube II 6C 1-pack - LED světelná trubice s integrovanou baterií
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nanlite PavoTube II 6C 1-pack
Produktový kód: 6949987469599
Popis produktu
Představujeme Nanlite PavoTube II 6C - ultra přenosnou, všestranně použitelnou RGBWW LED světelnou trubici s integrovanou baterií a možností nastavení světelného výkonu v rozmezí 0-100%.
Hlavní vlastnosti:
- Hmotnost: 260 g
- Rozměry: 250 x 39 x 38 mm, T12 kompatibilní
- Barevná teplota: 2700K– 7500 K s nastavením zelené/purpurové
- CRI: 95 / TLCI: 97
- Světelný výkon: 520 Lumenů při 5600K
- Počet Lux: 183 Lux na 1m při 5600K
- Baterie: Li-Ion integrovaná nabíjecí 3,7V / 2.200mA
- Výdrž baterie: 65 minut při 100% jasu / 10h při 1% jasu
- Nabíjení: přes USB-C
- Bezdrátové ovládání: 2.4GHz
- Připevnění: 2x 1/4 20" závity, výkonné magnety
Vysoká věrnost barev
Nabízíme vám vysokou věrnost barev díky hodnotám CRI (95) a TLCI (97).
Plné RGB spektrum
PavoTube II 6C přináší plné barevné RGB spektrum s 360 statickými barvami.
Speciální efekty
Prostřednictvím 15 předem naprogramovaných speciálních efektů ovládaných pomocí intuitivního menu.
Dlouhá výdrž a překvapivý výkon vždy a všude
LED trubice PavoTube II 6C je napájená integrovanou baterií (3.7V / 2.200mAh) a disponuje dobou provozu 65 minut při plném jasu.
Výkonné magnety a standardní závity pro bohaté možnosti uchycení
LED trubice PavoTube II 6C je díky své nízké hmotnosti a odolné konstrukci vhodná pro použití ve studiu i v exteriérech.
Bezdrátová kontrola
PavoTube II 6C disponuje také zabudovaným Wi-Fi přijímačem 2.4GHz.
Široká nabídka příslušenství
Kromě standardního obsahu balení je k PavoTube II 6C možné použít příslušenství určené k modelům PavoTube 15C / 30C.
Obsah balení:
- 1x LED trubice PavoTube II 6C
- 1x Kabel USB-C - USB-A
- 1x Poutko na zápěstí
- 3x Kovové montážní destičky
- 1x Přepravní pouzdro
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.