Yeelight CUBE Smart Lamp - Light Gaming Cube Panel - Rooted Base
1 846 Kč
1 112 Kč
919 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Yeelight CUBE Smart Lamp - Light Gaming Cube Panel - Rooted Base
EAN: 6924922224846
Designové LED světlo
Yeelight CUBE Smart Lamp je originální osvětlení, které se stane designovým doplňkem vaší domácnosti.
Perfektní atmosféra pro hráče
Toto LED světlo dokáže navodit tu správnou herní atmosféru díky synchronizaci barvy světel s hrou či hudbou.
Výběr z 16 milionů odstínů
Barvy světel si můžete nastavit dle vlastního výběru z 16 milionů odstínů.
Ovládání základnou a aplikací
LED světlo Yeelight CUBE Smart Lamp můžete ovládat pomocí dodávané základny, hlasem, telefonem či počítačem.
Modulární osvětlení
Light Gaming Cube Panel vydává plynulé, jemné světlo, které si můžete přizpůsobit dle nálady nebo hry.
Synchronizace s hrou a hudbou
Světla na LED panelu se mohou přizpůsobit scénám ve hře nebo rytmu přehrávané hudby.
Vytváření nápisů a obrazců
Ze světel lze vytvářet nápisy, hodiny, smajlíky a další obrazce dle vaší kreativity.
Inteligentní ovládání
LED panely Yeelight CUBE Smart Lamp můžete ovládat přes mobilní aplikaci nebo počítač.
Kompatibilita s chytrou domácností
LED světlo je kompatibilní s Matter, Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa, Yandex Alice a Samsung SmartThings.
Rozšiřitelnost světel
Na základnu můžete připojit až 6 světel Cube, které si můžete poskládat dle vlastní fantazie.
Technické parametry
- Typ: Dekorativní světlo
- Bezpečné pro oči
- Kompatibilita: Google Assistant, Amazon Alexa, Apple Siri zkratky, Samsung SmartThings
- Připojení: WiFi 2,4 GHz, Bluetooth
- Rozšiřitelnost: Otevřený systém
- Oblast využití: Osvětlení
- Styl: Moderní
- Barva: Černá
- Materiál: Kov, Plast
- Typ světla: LED panel
- Další vlastnosti: Stmívatelnost, SMART, Nastavení chromatičnosti, Nastavení barvy světla (RGB), Mobilní aplikace
- Rozměry: 7,5 x 7,5 x 7,5 cm
- Zdroj světla: Integrovaný LED
- Typ žárovky: LED
- Vstupní napětí: 230 V
- Příkon: 12 W
- Napájení: Ze sítě
- Stupeň krytí IP: IP20
- Životnost 15 000 h
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.