NTB HP 15-fd0000nc, Intel N100, 15.6\" FHD AG SVA, 4GB DDR4, 128GB UFS, Intel UHD Graphics, Win11, MS Office 365 na 1rok
7 938 Kč
7 877 Kč
6 510 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NTB HP 15-fd0000nc
EAN: 196786153181
Představujeme vám nový NTB HP 15-fd0000nc. S jeho vysokým výkonem a skvělými funkcemi se stane vaším ideálním společníkem pro práci i zábavu.
Procesor a operační systém
Tento notebook je vybaven procesorem Intel Processor N100, který nabízí až 3,40 GHz, 6 MB mezipaměti a 4 jádra. Díky tomuto procesoru si můžete být jisti, že notebook bude rychlý a spolehlivý. Operační systém Windows 11 Home S 64-bit zaručuje snadnou a intuitivní obsluhu.
Paměť a pevný disk
NTB HP 15-fd0000nc má 4 GB DDR4 3200 MHz paměti a pevný disk o velikosti 128 GB UFS, což je dostatečné pro všechny vaše soubory a aplikace.
Grafika a displej
Displej s úhlopříčkou 39,6 cm (15,6") a rozlišením 1 920 × 1 080 vám nabídne jasné a ostré obrazy. Matný displej, micro-edge podsvícení, Full HD rozlišení, SVA, AntiGlare zaručuje komfort při práci.
Konektivita
Bezdrátové připojení je zajištěno pomocí Mediatek WiFi 6E (2x2) a Bluetooth 5.3. K dispozici jsou také porty USB-C 3.2 Gen 1, USB 3.2 Gen 1 a HDMI 1.4b.
Klávesnice a napájení
Podsvícená klávesnice s numerickou částí usnadňuje práci i ve tmě. Notebook je napájen pomocí adaptéru 45 W a jeho baterie vydrží až 8 hodin a 45 minut.
Design a rozměry
Notebook má rozměry 35,98 × 23,6 × 1,86 cm a váží pouze 1,59 kg. Je vyroben z tvrzeného plastu a má elegantní diamantově bílou a stříbrnou barvu.
Záruka a software
Na tento produkt poskytujeme záruku 2 roky pro spotřebitele. Dodává se s antivirovým programem McAfee LiveSafe™ (bezplatná demoverze na 30 dní).
Co je obsaženo v krabici
- Notebook
- Napájecí adaptér
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.