NTB HP 15s-fq5004nc, Core i5-1235U - U15, 15.6\" FHD AG slim IPS, 16GB DDR4, 512GB SSD, Intel Iris Xe, Win11
14 981 Kč
14 503 Kč
11 986 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
NTB HP 15s-fq5004nc
EAN: 196786153211
Obecný popis
HP 15s-fq5004nc je notebook s desetijádrovým procesorem Intel Core i5-1235U, který pracuje na frekvenci 1,3 GHz. Procesor je doplněn o 16 GB operační paměti. Notebook je vybaven 15,6" matným displejem s Full HD rozlišením 1920 × 1080 bodů. Obrazová data zpracovává integrovaná grafická karta Intel Iris Xe G7. Pro ukládání dat slouží SSD disk s kapacitou 512 GB.
Displej
Displej notebooku má úhlopříčku 39,6 cm (15,6") a Full HD rozlišení 1920 × 1080. Jedná se o matný IPS displej s WLED podsvícením a AntiGlare technologií. Displej má jas 250 nits (cd/m2) a pokrytí barevného spektra 45% NTSC.
Konektivita
- Bezdrátové připojení: Mediatek WiFi 6 ax (2x2), Bluetooth 5.2
- Porty a konektory: 1× USB-C 3.1, 2× USB 3.1 Gen 1, 1× kombinovaný konektor sluchátek/mikrofonu, 1× HDMI 1.4b
- Čtečka paměťových karet: SD (SD, SDHC, SDXC)
Audio a video
Notebook je vybaven integrovanými stereofonními reproduktory, integrovaným mikrofonem a webkamerou HP TrueVision HD 720p.
Klávesnice a napájení
Notebook má podsvícenou klávesnici s numerickou částí. Napájení je zajištěno pomocí napájecího adaptéru 45 W. Notebook je vybaven 3článkovou lithium-iontovou baterií (41 Wh) s výdrží až 7 hodin a 30 minut.
Rozměry a hmotnost
Notebook váží 1,74 kg a jeho rozměry jsou 35,85 × 24,2 × 1,79 cm.
Materiál a design
Šasi notebooku je vyrobeno z tvrzeného plastu a je bílé barvy.
Software a zabezpečení
Notebook je dodáván s předinstalovaným operačním systémem Windows 11 Home. Pro zabezpečení je vybaven podporou modulu TPM 2.0 (Trusted Platform Module). Součástí balení je také 30denní zkušební verze antivirového programu McAfee LiveSafe™.
Záruka
Na notebook je poskytována záruka 2 roky pro spotřebitele (2 roky IČ).
Co je obsaženo v krabici
V balení naleznete notebook a napájecí adaptér.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.