Optoma projektor HZ40HDR (DLP, FULL 3D, Laser, FULL HD, 4000 ANSI, 2xHDMI, RS232, USB-A, repro 1x15W)
30 198 Kč
24 957 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Optoma projektor HZ40HDR
Optoma HZ40HDR je laserový projektor navržený pro domácí prostředí. Je kompaktní a o 34 % menší než předchozí modely Optoma.
Vysoký kontrast a věrná reprodukce barev
Model HZ40HDR nabízí vysoký kontrast a přesnou reprodukci barev. Ideální pro milovníky filmů.
Jas 4000 lumenů
S jasem 4000 lumenů si sportovní fanoušci vychutnají živé přenosy i při zapnutých světlech.
Herní režim
Herní režim pro nízkou vstupní latenci je ideální pro hry, které jsou závislé na rychlých reakcích.
Laserová technologie
Laserové projektory Optoma používají k vytvoření promítaného obrazu vysoce kvalitní lasery. Díky tomu může být vnímaný jas projektorů s laserovým osvětlením až dvakrát vyšší než u ekvivalentního modelu s lampou.
Kompatibilní s HDR
Projektory Optoma kompatibilní s HDR umožňují zobrazit mnohem více detailů a textur. Objekty vypadají pevněji a jako živé.
Úžasné barvy
Sledujte filmy, televizní pořady a hrajte hry v úžasných barvách v jakémkoli prostředí. Projektory Optoma jsou schopny reprodukovat barevný gamut Rec.709, mezinárodní standard HDTV.
Specifikace
- Technologie: DLP
- Rozlišení: 1080p Full HD (1920x1080)
- Jas: 4,000 lumenů
- Kontrastní poměr: 300,000:1
- Nativní poměr stran: 16:9
- Životnost: 30 000 hodin
- Projekční poměr: 1.48:1 ~ 1.62:1
- Vstup: 2 x HDMI 2.0
- Výstup: 1 x Audio 3.5mm, 1 x USB-A power 1.5A
- Hladina hluku (typická): 32dB
- Hmotnost produktu: 3 kg
Co je v krabici
- Napájecí kabel
- Dálkové ovládání
- 1x baterie CR2025
- Základní uživatelská příručka
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.