PC hra The Sims 4 Ekobydlení
479 Kč
478 Kč
395 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
The Sims 4 Ekobydlení
Žijte udržitelně a změňte svět svých Simíků s rozšířením The Sims 4 Ekobydlení!
Udržitelné bydlení
Redukujte, znovu používejte a recyklujte! Šetřete nejen životní prostředí, ale i své simoleony.
Využijte solárních panelů, větrných turbín a sběračů vláhy pro vlastní produkci elektřiny a vody.
Vypěstujte si doma jídlo pomocí nové vertikální zahrady a kontrolovat svůj vliv na svět.
Získejte součástky pro své nové výtvory z kontejnerů.
Použijte získané předměty k výrobě bublodžusů, svíček a dalších produktů pro svůj online obchod.
Spolupracující komunita
Podílejte se na svém sousedství pomocí nové hlasovací tabule a ovlivňujte akční plány sousedství.
Vaši Simíci mohou podpořit fyzické aktivity nebo navrhnout, aby všichni měli svůj vlastní recyklátor.
Pokud vaši Simíci nejsou zrovna při hlasování, mohou se vydat na kariérní dráhu městského designéra.
V této komunitě vám navazování vztahů s místními tvůrci, aktivisty a techniky může přinést pomoc, když ji budete potřebovat.
Změňte svět
Nastěhujte své Simíky do sousedství a sledujte, jak se kolem nich mění svět.
Každé rozhodnutí ovlivní stav světa – jaké zdroje energie využívat, jaké bydlení navrhnout a pro jaké akční plány hlasovat.
Pokud neuděláte nic, město pohltí odpadky. Ale když se odpadků zbavíte a udržíte pozemky v čistotě, objeví se více zeleně.
Čím více úsilí tomu věnujete, tím větší je šance, že na obloze nad Simíky uvidíte mihotavou polární záři!
Upcyklované bydlení
Vyhrabejte z kontejnerů už trochu použité předměty a zařiďte si dům téměř zdarma!
Potřebujete proleželou matraci, která se dá opravit, nebo malinko sežehnutý sporák, který jistě půjde znovu naleštit.
Nábytek a oblečení je možné vyrobit udržitelným způsobem z recyklovaných materiálů a získat tak velkolepě vypadající výbavu!
Proměňte látky, techniku i spoustu jiných objektů v nové zařízení svého bydlení a doplňte si šatník.
Upcyklování je nyní v módě!
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.