PC hra The Sims 4 Život na venkově
992 Kč
478 Kč
395 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Vychutnávejte si poklidné kouzlo rozšíření The Sims™ 4 Život na venkově* se zvířecími kamarády, jídlem z vlastní zahrádky a komunitou, která drží hezky při sobě. Uvařte doma rodině z těch nejčerstvějších přísad. Prozkoumejte lesy a spřátelte se s tamními obyvateli nebo se pusťte do sbírání bobulí a hub. Případně vyrazte do města a seznamte se s místními. Ať už Simíci objímají krávy, přátelí se s kuřaty (či si z nich dělají nepřátele) nebo pěstují největší zeleninu široko daleko, venkov prostě oplývá novými zážitky a novými možnostmi, jak žít v harmonii s okolním světem.
Chovejte zvířata a spřátelte se s nimi
Krávy budou poskytovat čerstvé (a ochucené!) mléko celé rodině a slípky budou v kurníku snášet vejce. Získávejte lamí vlnu a dále ji zpracovávejte, ale dávejte si pozor na nezbedné lišky – ty malé otravy totiž mají moc rády vejce! V lese se poohlédněte po králíčcích a ptactvu, abyste získali jejich důvěru. Ta vám přinese občasné dárky a pomoc na zahrádce.
Živte se hospodařením
Proměňte vaření a zahradničení v zábavu pro celou rodinu. Nové recepty a pozemkové výzvy vyžadují čerstvé přísady na každé jídlo. Simíci si mohou pěstovat vlastní úrodu, zajít si nakoupit na vesnický trh nebo sbírat jídlo v lese – čerstvá úroda je každopádně nejlepší! Co takhle nějaká ta výzva? Zkuste vypěstovat přerostlou úrodu a zúčastněte se soutěže na finchwickském trhu.
Přijměte vesnický způsob života
Henford nad Bagley je pohodová vesnička, kde se všichni znají. Tak si sbalte piknikový košík a kruh na vyšívání a vyrazte do hospůdky Trpasličí náruč, kde si můžete po dlouhém dni trochu dáchnout mezi místními. Získejte jedinečné dárky a vyptejte se sousedů na historii městečka nebo se zúčastněte finchwickského trhu, kde se můžete pochlubit prvotřídní dojnicí nebo slípkou.
*VYŽADUJE HRU THE SIMS 4 (PRODÁVÁ SE SAMOSTATNĚ) A VŠECHNY HERNÍ AKTUALIZACE. VIZ MINIMÁLNÍ SYSTÉMOVÉ POŽADAVKY BALÍČKU.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.