PHILIPS Hue White 9.5W 1100 E27 malý starter kit
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
PHILIPS Hue White 9.5W 1100 E27 Starter Kit
Technické specifikace
Rozměry: Šířka 61mm, výška 110mm
Provozní vlhkost: 5%
Provozní teplota: -10 až 45 °C
Možnosti a příslušenství
Ztlumení: Možné pomocí Hue Switch a aplikace Hue
Záruka: 2 roky
Spotřeba elektrické energie
Třída energetické účinnosti: F
Bridge
Průměr: 88 mm
Frekvenční pásmo: 2400-2483,5 MHz
Výška: 26 mm
Max. počet příslušenství: 12
Max. počet žárovek: 50
Napájecí adaptér: 100–240 V AC / 50–60 Hz
Spotřeba elektrické energie: 250mA max
Žárovka
Teplota chromatičnosti: 2700K
Průměr: 61 mm
Energetický štítek: F
Patice: E27
Tvar produktu: A60
Výška: 110 mm
Vstupní napětí: 220V-240V
Životnost: 25 000 h
Světelný výkon: Teplé bílé světlo
Světelný tok: 1100 lm
Max. provozní výkon: 9,5 W
Max. výkon v pohotovostním režimu: 0.5 W
Počet cyklů zapnutí: 50 000
Účiník: >0.5
Jmenovitá životnost: 25 000 h
Spuštění: Okamžitý 100% světelný výkon
Příkon: 10 W
Komunikační protokol
Bluetooth a Zigbee
Upgradovatelný software
Při připojení k Philips Hue Bridge
Obsah balení
- Bridge: 1
- Ethernetový síťový kabel: 1
- Žárovky systému Hue: 2
- Napájecí adaptér: 1
Podporované systémy
Kompatibilní s technologií HomeKit
iOS7 or later
Aplikace Philips Hue
iOS 13 a novější
Android 8.0 a novější
Hlasoví asistenti
Amazon Alexa
Rozměry a hmotnost balení
EAN/UPC – výrobek: 8719514289116
Čistá hmotnost: 0,405 kg
Hrubá hmotnost: 0,760 kg
Výška: 14,000 cm
Délka: 14,600 cm
Šířka: 17,600 cm
Číslo materiálu (12NC): 929002469201
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.