Philips Hue White Ambiance 8W 1100 E27 starter kit
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Philips Hue White Ambiance 8W 1100 E27 starter kit
Vytvořte si atmosféru s chytrým bílým osvětlením v barvě od teplé po studenou
Využijte více než 50 000 odstínů bílého světla, od teplého po studené, k vytváření optimální atmosféry pro práci, hru či odpočinek bez ohledu na denní dobu. Vykročte ráno pravou nohou do studeného jasného bílého světla, které vám dodá energii, nebo si pomocí zlatavých tónů připravte klidný večer.
Okamžité ovládání světel
S vypínačem se stmívačem Hue budete mít všechna svá chytrá světla Philips Hue pod kontrolou. Jedním dotykem tlačítka můžou všichni u vás doma okamžitě ztemnit nebo rozjasnit místnost, vypnout či zapnout světla nebo nastavit světelnou scénu.
Jednoduchá bezdrátová instalace
Protože vypínač se stmívačem Hue využívá bezdrátovou technologii a je napájen z baterií, můžete ho pomocí dodávané lepicí pásky připevnit kamkoli. Když vypínač vyjmete ze zadní strany, můžete ho používat jako dálkové ovládání nebo připevnit na jakýkoli magnetický povrch.
Srdce celého systému
Pokud si chcete postavit vlastní systém Philips Hue, stačí si pořídit můstek Philips Hue. Jedná se o centrum všech operací, které umožňuje ovládat všechny výrobky Philips Hue prostřednictvím aplikace Philips Hue. Jakmile nainstalujete můstek Philips Hue a stáhnete aplikaci Philips Hue na chytré zařízení, můžete dát své představivosti prostor a postavit si vlastní systém.
Užívejte si ideální chytré osvětlení pro každodenní činnosti
Usnadněte si den předvolenými scénami osvětlení připravenými pomáhat vám při vašich každodenních činnostech. Dvě scény ve studených tónech, Energize a Concentrate, vám pomohou zahájit den a soustředit se, teplejší scény Read a Relax pak využijete, když si budete chtít užít kvalitní četbu a nechat mysl odpočinout.
Ovládání chytrého osvětlení i na dálku
Aplikace Philips Hue vám poskytuje absolutní kontrolu nad osvětlením, i když třeba právě nejste doma. Můžete osvětlení vypínat i zapínat na dálku pouze pomocí aplikace. Váš domov bude vždy osvětlen přesně tak, jak chcete.
Technické specifikace: | |
---|---|
Podporované OS: | Android, iOS |
Kompatibilita: | Apple HomeKit, Google Assistant, Amazon Alexa |
Připojení: | ZigBee, Bluetooth |
Další vlastnosti: | Stmívatelnost, SMART, Nastavení chromatičnosti, Mobilní aplikace, Časovač |
Světelný tok: | 1 100 lm |
Barevná teplota světla: | Teplá bílá, Neutrální bílá, Studená bílá |
Chromatičnost: | 2 200 - 6 500 K |
Vstupní napětí: | 230 V |
Příkon: | 8 W |
Napájení: | Do sítě |
Stupeň krytí IP: | IP20 |
Energetická třída: | F |
Životnost: | 25 000 h |
Typ žárovky: | LED |
Patice: | E27 |
Řada: | White ambiance |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.