PHILIPS Hue White Ambiance, žárovka 5W GU10 DIM
865 Kč
822 Kč
679 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
PHILIPS Hue White Ambiance, žárovka 5W GU10 DIM
Popis
PHILIPS Hue White Ambiance je chytrá LED žárovka s paticí GU10. Nabízí stmívatelné bílé světlo s teplotou chromatičnosti v rozsahu 2200K - 6500K.
Ovládání
Ovládat ji můžete pomocí aplikace Hue Bluetooth nebo hlasovými asistenty Amazon Alexa a Google Assistant.
Atmosféra
Navoďte si správnou atmosféru teplým až studeným bílým světlem. Žárovka je úplně stmívatelná, takže můžete světla vyladit na odstín a jas, který bude ideálně vyhovovat vašim každodenním potřebám.
Světelná schémata
Usnadněte si a zpříjemněte den předvolenými světelnými schématy speciálně vytvořenými pro vaše každodenní činnosti: Povzbuzující, Soustředění, Čtení a Relaxační.
Technické specifikace
- Rozměry (Š×V×H): 50x58
- Provozní vlhkost: 5%
- Provozní teplota: -20 až 45 °C
- Možnost ztlumení pomocí vypínače Hue Switch a aplikace Hue
- Záruka 2 roky
- Třída energetické účinnosti (EEL): G
- Hmotnost: 50,5
- Technologie žárovky: LED
- Světelný tok při 2700 K (výchozí nastavení z výroby): 250 lm
- Světelný tok při 4000 K: 350 lm
- Teplota chromatičnosti: 2200K-6500K
- Průměr: 50 mm
- Energetický štítek (ACC (EU) 874/2012; A++ – E): G
- Patice: GU10
- Tvar produktu: GU10
- Výška: 58 mm
- Vstupní napětí: 220V-240V
- Životnost: 15 000 h
- Světelný výkon: Teplé bílé světlo
- Světelný tok: 350 lm
- Max. provozní výkon: 5 W
- Max. výkon v pohotovostním režimu: 0.5 W
- Počet cyklů zapnutí: 50 000
- Účiník: 0.8
- Jmenovitá životnost: 15 000 h
- Upgradovatelný software: při připojení k můstku Hue Bridge
- Spuštění: Okamžitý 100% světelný výkon
- Příkon: 4,3 W
- Komunikační protokol: Bluetooth a Zigbee
- Hluboce stmívatelné
- Upgradovatelný software: Při připojení k aplikaci Bluetooth nebo zařízení Hue Bridge
- Žárovky systému Hue: 1
- kompatibilní s technologií HomeKit: Yes
- IOS: Yes
- Aplikace Philips Hue: iOS 13 a novější, Android 8.0 a novější
- Hlasoví asistenti: Amazon Alexa, Google Assistant, Apple HomeKit (přes Hue Bridge), Microsoft Cortana (přes Hue Bridge)
- Aplikace Philips Hue Bluetooth: IOS 11 a vyšší, Android 7.0 a vyšší
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.