PHILIPS WiZ Dimmable 60W E27 A60 - stmívatelná žárovka
231 Kč
226 Kč
187 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
PHILIPS WiZ Dimmable 60W E27 A60 - stmívatelná žárovka
Vysoce kvalitní, stmívatelná LED žárovka WiZ s paticí E27 a příkonem 8 W.
Chytré funkce pro pohodlné ovládání
Osvětlení žárovky lze přizpůsobit pomocí aplikace na chytrém telefonu. Můžete si navolit jas, který je příjemný pro vaše oči.
Nastavte si automatické zapínání a vypínání světel ve zvolenou dobu. Ovládání světel je možné i hlasem.
Bezpečné ovládání odkudkoliv
Chytrá žárovka WiZ se připojuje přímo do vaší WiFi sítě. Můžete ji ovládat odkudkoliv, i když nejste doma.
Personalizované světelné scény
Vytvářejte dokonalé světelné scény pro každodenní okamžiky pomocí přednastavených režimů.
Časové rozvrhy a cirkadiánní rytmus
Nastavte si světla tak, aby doplňovala vaši každodenní rutinu. Užijte si nejvhodnější světlo pro danou denní dobu.
Proměňte svou domácnost pouhým kliknutím
Mobilní aplikace nabízí spoustu užitečných funkcí, přednastavených módů a automatizací. Kontrolujte spotřebu energie svého osvětlení přímo v aplikaci.
Světlo, které vás provází po celý den
Nastavte svůj denní plán a nechte WiZ automaticky změnit intenzitu nebo barvu osvětlení tak, aby vyhovovalo vašim potřebám.
Světla pro celou rodinu
S WiZ může světla ovládat kdokoli ve vaší domácnosti. Poskytněte plný nebo omezený přístup novým uživatelům, aniž byste narušili jakékoli ze svých předvoleb.
Specifikace:
- Konektivita: Android, iOS
- Kompatibilita: Google Assistant, Amazon Alexa
- Jazyk aplikace: V angličtině, V češtině, V němčině
- Připojení: WiFi 2,4 GHz
- Oblast využití: Osvětlení
- Další vlastnosti: Stmívatelnost, SMART, Mobilní aplikace
- Světelný tok: 806 lm
- Barevná teplota světla: Teplá bílá
- Minimální chromatičnost: 2 700 K
- Maximální chromatičnost: 2 700 K
- Index podání barev (CRI): 90 Ra
- Vstupní napětí: 230 V
- Příkon: 8 W
- Typ žárovky: LED
- Tvar: Klasická žárovka
- Patice: E27
- Příkon klasické žárovky: 60 W
- Délka: 75 mm
- Počet kusů v balení: 1 ks
- Energetická třída: F
- Životnost: 25 000 h
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.