Philips MT VA LED 34" 346P1CRH/00 - VA panel, 3440x1440, HDMI, DP, USB-C, RJ45, repro, zakriven, webcam, nast vyska
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Philips MT VA LED 34" 346P1CRH/00
Technické specifikace
- Typ LCD panelu: VA LCD
- Typ podsvícení: Systém W-LED
- Velikost panelu: 34" / 86,36 cm
- Povrch obrazovky: Antireflexní, 2H, Zmatnění 25 %
- Oblast sledování: 797,2 (H) × 333,7 (V) – při zakřivení 1500 R
- Poměr stran: 21:9
- Maximální rozlišení: 3440 x 1440 při 100 Hz
- Hustota pixelů: 110 PPI
- Reakční doba (typická): 4 ms (šedá–šedá)
- Jas: 500 cd/m2
- Kontrastní poměr (typický): 3000:1
- SmartContrast: 80 000 000 : 1
- Rozteč obrazových bodů: 0,23175 × 0,23175 mm
- Úhel sledování: 178o (H) / 178o (V)- C/R > 10
- Vylepšení obrazu: SmartImage
- Barevnost displeje: 16,7 milionu
- Barevný gamut (min.): Pokrytí BT. 709: 96 %; Pokrytí DCI-P3: 90 %
- Barevný gamut (typicky): NTSC 98 %, sRGB 120 %, Adobe RGB 88 %
- HDR: DisplayHDR 400, certifikováno (DP/HDMI)
- Snímková frekvence: 30 – 160 kHz (H) / 48 – 100 Hz (V)
- SmartUniformity: 93 ~ 105%
- Delta E: < 2 (technologie sRGB)
Vlastnosti
- Technologie sRGB: Ano
- Bez blikání: Ano
- Režim LowBlue: Ano
- EasyRead: Ano
- Adaptive sync: Ano
- KVM: Ano
Výhody
Křišťálově čistý obraz na displeji UltraWide s rozlišením QHD 3440 x 1440 pixelů.
Technologie Adaptive-Sync pro plynulou a nepřerušovanou akci.
Vestavěná dokovací stanice USB-C pro snadné připojení externích zařízení.
Vestavěný přepínač KVM pro snadné přepínání mezi zdroji.
Bezpečné přihlašování s výklopnou webovou kamerou s funkcí Windows Hello™.
Obrazovka DisplayHDR 400 pro realističtější barevný obraz.
Technologie Flicker-free pro menší únavu očí.
Režim LowBlue na podporu produktivity při ochraně očí.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.