Polohovací držák na LCD LED Tv Fiber Mounts NICE1
1 690 Kč
1 389 Kč
1 148 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Polohovací držák na LCD LED Tv Fiber Mounts NICE1
Držák na Tv 32-55", otočný +/- 90°, sklopný 0-15°, s vedením kabeláže, korekcí roviny, VESA 200x100 až 400x400, nosnost 25kg.
Špičkový televizní držák s vynikající konstrukcí
Držák Fiber Mounts NICE1 je vhodný na Tv 32-55".
Umožňuje otočení televize kolmo na obě strany, naklápění až o 15°, odsun a přisun ke zdi od 4cm do 65cm a korekci roviny obrazovky.
Snadná ovladatelnost a pevná konstrukce
Ramena držáku jsou osazena úchyty na kabely.
Konstrukce je velmi pevná, ani při maximálním zatížení 25kg nedochází k prověšení a nevznikají žádné vůle.
Dizajnové zpracování a dlouhodobá záruka
Držák má atraktivní černý design a poskytuje záruku 5 let.
Technické údaje:
- Maximální zatížení: 25kg
- Podporuje VESA standardy: 200x100 až 400x400
- Ideální na televize s úhlopříčkou: 32" až 55"
- Otáčení na obě strany: +/- 90°
- Naklápění Tv směrem dolů: až o 15°
- Minimální vzdálenost televize od zdi: 40 mm
- Maximální vysunutí televize od zdi: až 650 mm
- Korekce roviny obrazovky
- Pevná, ocelová konstrukce
- Precizní zpracování, snadné polohování Tv
- Černá matná barva
- Záruka: 5 let
Podporované VESA standardy
Držák Tv Fiber Mounts NICE1 podporuje VESA standardy od 200x100 až po 400x400.
Je vhodný pro zavěšení všech typů, značek a velikostí televizí, které podporují kterýkoliv z těchto VESA standardů a jejichž hmotnost není vyšší jak 25kg.
Univerzální použití pro všechny typy televizí
Fiber Mounts NICE1 je vhodný pro zavěšení všech typů a značek televizí: LCD, LED, OLED, QLED, prohnuté (curved) a Smart, HD, UHD Tv.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.