Poly Voyager Focus 2 MS Teams bezdrátová náhlavní souprava, BT700 USB-A adaptér, stereo, nabíjecí stojánek
6 188 Kč
5 127 Kč
4 237 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Poly bezdrátová náhlavní souprava Voyager Focus 2 MS Teams
EAN: 197029609991
Náhlavní souprava Voyager Focus 2 vám umožní vytvořit zónu soustředění. Je navržena tak, abyste slyšeli pouze hovor, ne rušivý hluk.
Zóna soustředění
Tato náhlavní souprava využívá tři úrovně pokročilé digitální hybridní technologie ANC pro potlačení rušivého hluku.
Křišťálově čisté hovory
Díky diskrétnímu mikrofonnímu rameni s funkcí potlačení šumu a technologií Acoustic Fence je váš hlas jasně a zřetelně slyšet.
Pohodlí při nošení
Náhlavní souprava Voyager Focus 2 je navržena pro pohodlí během celodenního telefonování. Oblouk s polstrovaným popruhem a plyšovými náušníky se vám přizpůsobí.
Specifikace
Audio
Optimalizace dynamického ekvalizéru
Barva
Černá
Bezdrátový dosah
Až 50 m; Až 91 m (se základnou Voyager Office)
Certifikovaný software pro spolupráci
Microsoft Teams
Délka kabelu
1,5 m
Hardwarová kompatibilita
Kompatibilní s počítači přes adaptér BT700 USB-A Bluetooth nebo kabel Micro USB a chytré telefony přes Bluetooth.
Hlasová upozornění
- Maximální hlasitost
- Minimální hlasitost
- Zapnuté ztlumení
- Vypnuté ztlumení
- Ztlumeno
- Stav připojení
- Doba hovoru
- Slabá baterie
Kompatibilní operační systémy
Windows 11; Windows 10; macOS
Šířka pásma mikrofonu
100 Hz až 6,8 kHz
Šířka pásma reproduktoru
20 Hz až 20 kHz
Typ mikrofonu
2x analogový mikrofon ECM; 2x digitální mikrofon MEMS
Typ připojení
Bluetooth; USB Type-A; Micro USB (počítač)
Typ sluchátek
Na uši
Velikost reproduktoru
32 mm
Co je v krabici
- Bezdrátová náhlavní souprava
- Nabíjecí kabel Micro USB
- Adaptér BT700 Bluetooth USB
- Cestovní pouzdro
- Úvodní příručka
- Nabíjecí podstavec
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.