Poly Voyager Surround 80 bezdrátová náhlavní souprava, BT700 USB-C adaptér, USB-C/A adaptér, stereo
13 726 Kč
7 706 Kč
6 368 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Poly bezdrátová náhlavní souprava Voyager Surround 80
EAN: 196786453328
Pracujte kdekoli s perfektní slyšitelností
S touto cirkumaurální Bluetooth náhlavní soupravou bez ramene budete skvěle slyšet a být slyšen, ať už jste kdekoli.
Ponořte se do bohatého zvuku
Poskytuje bohatý a čistý zvuk pro hovory i hudbu, díky 6 integrovaným mikrofonům bez ramene a 4 mikrofonům podporujícím adaptivní funkci ANC.
Maximální pohodlí pro celodenní použití
S měkkými náušníky a nastavitelným hlavovým obloukem z uhlíkových vláken zapomenete, že máte náhlavní soupravu na hlavě.
Produktivita na maximu
Až 21 hodin hovoru, snadné ovládání na náušnících a inteligentní snímače pro automatické přijímání hovorů.
Specifikace
- Audio: Nastavitelné aktivní potlačení šumu (ANC); Technologie chytrých snímačů
- Bezdrátový dosah: Až 30 m
- Certifikovaný software pro spolupráci: Microsoft Teams Open Office
- Citlivost (mikrofon): -37 dB FS
- Citlivost (reproduktor): 132 dB SPL
- Doba nabíjení: 1 h
- Kompatibilní operační systémy: macOS; Android™; iOS; Windows
- Minimální požadavky na systém: Port USB Type-A; Bluetooth; 3,5mm zvukový konektor; Port USB Type-C
- Počet mikrofonů: 10
- Šířka pásma mikrofonu: 20 Hz až 16 kHz
- Šířka pásma reproduktoru: 20 Hz až 20kHz
- Spárovaná zařízení: Až 2
- Typ mikrofonu: Bez ramene
- Typ připojení: Bluetooth 5.3
- Velikost reproduktoru: 40 mm
- Životnost baterie: Až 24 h (poslech hudby); Až 21 h (hovor)
Co je v krabici
- Bezdrátová náhlavní souprava
- Přenosné pouzdro
- Uživatelská příručka
- Nabíjecí kabel USB
- Adaptér BT700 Bluetooth Type-C
- Adaptér USB Type-C na USB Type-A
- Zvukový kabel USB Type-C na 3,5 mm
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.