Poly Blackwire 3220 náhlavní souprava, USB-A, stereo (Bulk)
1 521 Kč
807 Kč
667 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Řada Blackwire 3200 poskytuje kvalitní zvuk, který je určený pro firemní potřeby. Možnost přizpůsobení díky elegantnímu designu a flexibilnímu mikrofonnímu ramenu si prostě zamilujete.
Charakteristická kvalita zvuku Poly
Vychutnejte si vysoce kvalitní zvuk, který od společnosti Poly očekáváte, s náhlavní soupravou, která nabízí širokopásmové připojení k počítači, mikrofon s potlačením šumu a možnost hi-fi stereofonního zvuku. Dynamický ekvalizér optimalizuje kvalitu hovoru a automaticky upravuje nastavení pro poslech multimédií.
Moderní připojení
Ideální pro správu hovorů na počítači, mobilním telefonu nebo tabletu v kombinaci s pohodlím, odolností a flexibilitou kabelové náhlavní soupravy.
Dlouhotrvající pohodlí a možnost přenášení
Uvolněte se při hovoru s vědomím, že se náhlavní souprava spolehlivě přizpůsobí – lehký kovový hlavový oblouk nabízí odolnost a přizpůsobení na míru. Koženkové náušníky lze složit naplocho pro snadné přenášení.
Specifikace
Audio | Redukce šumu a ozvěny; Optimalizace dynamického ekvalizéru |
---|---|
Certifikovaný software pro spolupráci | Skype pro firmy; Cisco Jabber; Avaya |
Citlivost (mikrofon) | -38 dBV/Pa |
Citlivost (reproduktor) | 90 dB |
Délka kabelu | 79 cm (od integrovaného modulu k náhlavní soupravě); 90 cm (od USB k integrovanému modulu); 161 cm (od všech USB k náhlavní soupravě) |
Hardwarová kompatibilita | Kompatibilní s počítači přes USB / USB Type-C, připojení k mobilním zařízením a tabletům přes 3,5mm konektor a zařízením podporujícím USB Type-C |
Kompatibilní operační systémy | Windows 11; Windows 10; macOS |
Šířka pásma mikrofonu | 100 Hz až 10 kHz |
Speciální funkce | Nastavitelný hlavový oblouk; Hlasové výstrahy |
Typ mikrofonu | Všesměrový |
Velikost reproduktoru | 28 mm |
Co je v krabici
Náhlavní souprava
Kabel USB Type-A
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.