Poly Voyager 4320 bezdrátová náhlavní souprava, BT700 USB-C adaptér, stereo, nabíjecí stojánek
6 518 Kč
3 573 Kč
2 953 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Poly Voyager 4320 bezdrátová náhlavní souprava
Pracujte bez omezení s naší bezdrátovou náhlavní soupravou Bluetooth Voyager 4320 UC. Tato souprava je ideální pro týmy, které potřebují zůstat produktivní a připojené, ať už pracují doma nebo v kanceláři.
Volnost pohybu
Procházejte se svobodně mezi pracovními prostory díky dosahu až 50 metrů. Technologie Acoustic Fence vám umožní snížit okolní hluk a kontrolovat hovory.
Maximální efektivita
Zvyšte svou produktivitu díky až 24 hodinám hovoru a možnosti připojení k více zařízením. Prodlužte dobu hovoru pomocí nabíjecího stolního stojanu nebo v kabelovém režimu USB.
Specifikace
Audio
Optimalizace dynamického ekvalizéru
Barva
Černá
Bezdrátový dosah
Až 50 m; Až 91 m (se základnou Voyager Office)
Certifikovaný software pro spolupráci
Microsoft Teams, Zoom
Délka kabelu
1,5 m
Doba nabíjení
Méně než 1,6 hodiny
Hardwarová kompatibilita
Kompatibilní s počítači přes adaptér BT700 USB Type-C / USB-A Bluetooth a chytré telefony přes Bluetooth.
Kompatibilní operační systémy
Windows 10; macOS
Kontrolka
Možnosti připojení; Probíhající hovor
Speciální funkce
- Vícenásobné připojení
- Nastavitelný hlavový oblouk
- Pasivní potlačení šumu (PNC)
- Dvě kontrolky LED na reproduktoru ve stavu hovoru
- Snadný přístup k tlačítku ztlumení
- Rychlé nabíjení (až 10 hodin poslechu po 15 minutách nabíjení)
Šířka pásma mikrofonu
100 Hz až 6,8 kHz
Šířka pásma reproduktoru
20 Hz až 20 kHz
Typ připojení
Bluetooth (chytrý telefon); USB Type-C (počítač)
Životnost baterie
Až 24 h (hovor, vypnutá online kontrolka); Až 18 h (hovor, zapnutá online kontrolka); Až 47 h (poslech hudby); Až 50 dní (pohotovostní režim)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.