PŘEDVÁDĚCÍ - LYNX Mini EET pokladna, Wi-Fi, 57mm tiskárna, USB, zákaznický display, baterie

ilustrační foto

PŘEDVÁDĚCÍ - LYNX Mini EET pokladna, Wi-Fi, 57mm tiskárna, USB, zákaznický display, baterie
PŘEDVÁDĚCÍ - LYNX Mini EET pokladna, Wi-Fi, 57mm tiskárna, USB, zákaznický display, baterie
PŘEDVÁDĚCÍ - LYNX Mini EET pokladna, Wi-Fi, 57mm tiskárna, USB, zákaznický display, baterie
PŘEDVÁDĚCÍ - LYNX Mini EET pokladna, Wi-Fi, 57mm tiskárna, USB, zákaznický display, baterie
Obj. číslo
33050035
OEM
EET-LYNX-MINI-R
Výrobce
LYNX
Věrnostní body: 126
2 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

předváděcí kus bez orig krabice, kompletní, tovární nastavení, poslední firmware.

Hotline Telefon je 222 550 302, aktualizace v ceně produktu.

Obr. Pro koho je EET pokladna LYNX určena? 616751a

Pro koho je EET pokladna LYNX určena?

Toto levné pokladní zařízení využijí menší i středně velcí podnikatelé jak v restauraci, tak na prodejně. Pokladna s integrovanou tiskárnou je plně mobilní, takže ji lze využít i v terénu při doručování zboží nebo při stánkovém prodeji bez přístupu k elektrické síti. Podporuje připojení k internetu prostřednictvím Wi-Fi. Účtovat můžete až 15 000 položek rozdělených do skupin a oddělení, navíc jednoduše zjistíte aktuální stav zásob na vašem skladě.

Obr. Specifikace EET pokladny LYNX 616751b

Specifikace EET pokladny LYNX

  • integrovaná tiskárna na účtenky 57 mm
  • podpora připojení k internetu přes Wi-Fi
  • USB rozhraní pro snadné propojení s PC
  • možnost připojení pokladních periferií
  • pokladna vydrží na jedno nabití v provozu celý den
  • součástí je možnost rozšíření o sledování skladu
  • individuální přihlášení až pro 16 pokladních
  • možnost správy přes webové rozhraní
  • jednoduché nastavení slev, přehledů a uzávěrek
  • dobře čitelný zákaznický i pokladní displej
  • klávesnice pro snadné ovládání
  • on-line podpora

Přehled funkcí

  • Provozní režimy
  • EET: Ano
  • sestavy bez následného vymazání registrů paměti pokladny: Ano
  • sestavy s následným vymazáním registrů pokladny: Ano
  • programovatelnost: Ano
  • Počet programovatelných položek zboží a služeb: 15000
  • Počet oddělení v rámci prodejního místa: 15
  • Počet daňových skupin: 8
  • Počet individuálních přístupů (přihlášení pro pokladní) 16
  • Počet daňových skupin a sazeb: 6
  • Záhlaví účtenky 3 řádky, každý po 32 znacích, 2 řádky pro IČ a DIČ 3 + 1 + 1
  • Zápatí účtenky s ukončovací zprávou na řádku o délce 32 znaků
  • Formy zobrazení DPH
  • Včetně DPH: Ano
  • DPH zvlášť: Ano
  • Spotřební daň: Ano
  • Číselná hodnota každé sazby DPH: do 99,99 %
  • Název každé služby nebo produktu (počet znaků): 22
  • Název každého oddělení obchodu (počet znaků): 12
  • Název každé zbožové skupiny (počet znaků): 12
  • Jméno uživatele/pokladní (počet znaků): 20
  • Počet cifer pro zobrazení (minimálně)
  • Vložená částka: 7
  • Programovatelná cena: 7
  • Zobrazovaná hodnota: 8
  • Zobrazení denní tržby: 9
  • Průběžný výsledek tržeb: 12
  • Heslo pokladní: 6
  • Pořadové číslo účtenky: 1-9999
  • Šířka papírového kotouče (mm): 57
  • Rychlost tisku (mm/s): 75
  • RS-232 interface: Ano
  • USB interface: Ano
  • Wi-Fi: Ano
  • Vstupní napětí z adaptéru (V): 9
  • Proud adaptéru (A): 1,0
  • Vnější rozměry: 192 × 91 × 58
  • Maximální hmotnost (kg): 0,650

Hotline Telefon: 222 550 302

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 28298 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.