PS5 + God of War: Ragnarok
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Herní konzole
Sony PlayStation 5
Příslušenství k systému PlayStation 5
Posuň hranice hraní s novou generací příslušenství pro systém PlayStation.
Bezdrátový ovladač DualSense
Objev mnohem hlubší a nesmírně pohlcující herní prožitek s novým inovativním ovladačem pro systém PS5, který nabízí hmatovou odezvu a dynamické efekty spouště. Bezdrátový ovladač DualSense obsahuje také vestavěný mikrofon a tlačítko Vytvořit, které jsou nedílnou součástí ikonické pohodlné konstrukce.
Ovladač médií
Ovládej v intuitivním prostředí konzole PS5 přehrávání filmů, streamovací služby a mnoho dalšího.
Procesor
AMD Zen 2 (7nm)
8 jader / 16 vláken
Taktovací frekvence až 3,5 GHz
GPU RDNA 2 s 36 CU na 2,23 GHz
Výkon GPU 10,28 TFLOPs
Paměť 16 GB GDDR6 w/ 256mb
Velikost úložiště 825 GB SSD
Mechanika Blu-ray (4K)
Podpora nativního 4K při 120 FPS
Podpora Ray Tracing
Tempest Engine pro 3D audio
Konektivita
Wi-Fi
3,5mm Jack (na ovladači)
LAN (Ethernet)
USB-A
USB-C
USB-C (na ovladači)
Lokalizované menu CZ , SK , HU , EN , DE , FR , IT , ES
Rozměry 26×39×10,4 cm
Hmotnost 4,5 kg
Barva Bílá
Obsah balení
Konzole
1× Herní ovladač
Kabel HDMI
Kabel USB
Napájecí kabel
Stojan
+
Hra pro PS5
God of War Ragnarok
Santa Monica Studio přichází s pokračováním úspěšné hry God of War (2018).
Kratos a jeho dospívající syn Atreus se vydávají na bájnou výpravu za odpověďmi a spojenci, než nastane Ragnarök – série událostí, které přinášejí konec dnů a líčí smrt některých severských bohů, jež byla předpovězena v předchozí hře poté, co Kratos zabil Aeirského boha Baldura.
Společně se vydávají hluboko do devíti světů hledat odpovědi, zatímco se ásgardské síly připravují na válku. Během cesty budou prozkoumávat úžasné mytické krajiny, verbovat spojence z různých světů a čelit strašlivým nepřátelům v podobě severských bohů a monster. Hrozba Ragnaröku se stále víc přibližuje a jak Kratos, tak Atreus se musejí rozhodnout mezi bezpečím své rodiny a bezpečím světů…
Vývojář Santa Monica Studio
Žánr akční adventura
Určeno pro věk PEGI 18
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.