Realme 9i, 4GB/128GB, Prism Black
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Procesor Qualcomm Snapdragon 680 – Mimořádně vysoký výkon
Špičkový procesor Qualcomm Snapdragon 680 využívá pokročilý 6nm proces s výkonným procesorem ARM Cortex-A73 a Cortex-A53, který poskytuje takt až 2,4 GHz, což telefonu dává bezprecedentní výkon.
Až 11 GB Dynamic RAM – Větší prostor, plynulejší zážitek
Výkonná technologie realme Dynamic RAM Expansion (DRE) umožňuje rozšířit 6 GB paměti až o 5 GB na 11 GB pro ještě hladší zážitek.
33W Dart Charge – o 36 % vyšší rychlost nabíjení
Ve srovnání s realme 8i má realme 9i o 36 % vyšší rychlost nabíjení, 33W nabíjecí výkon a 5stupňovou ochranu nabíjení, která umožňuje rychlejší a bezpečnější nabíjení.
Masivní baterie 5 000 mAh – energie na celý den
Vysokokapacitní baterie s kapacitou 5 000 mAh poskytuje obrovskou energii, takže si můžete užívat dlouhotrvajícího výkonu, který vám umožní hrát hry a přehrávat videa po celý den. Aktivujte režim Super Power Saving Mode a dokonce i 5 % energie může zajistit prodloužený pohotovostní režim až na 49,9 hodin.
90Hz Ultra plynulý displej
Velká 16,7cm (6,6") obrazovka se může pochlubit obnovovací frekvencí 90 Hz a poskytnou plynulý vizuální zážitek ve vysokém rozlišení. K dispozici je také 5 úrovní dynamické obnovovací frekvence, která inteligentně odpovídají různým požadavkům na snímkovou frekvenci u více scén a pomáhají zlepšit celkovou energetickou účinnost telefonu.
50MP AI trojitý fotoaparát – úžasné HD snímky
- 50MP primární fotoaparát - světelnost f/1,8
- Černobílý portrétní fotoaparát – světelnost f/2,4
- Makro objektiv - 4 cm snímací vzdálenost
Technické parametry:
- Displej: 6,6" IPS
- Rozlišení displeje: 1080 x 2412 px
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 680 4G
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 2,4 Ghz
- Grafický čip GPU: Adreno 610
- Operační systém: Android 11, Realme UI 2.0
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 128 GB
- Podpora paměťové karty: ANO
- Zadní fotoaparát: 50 + 2 + 2 Mpx
- Přední fotoaparát: 16 Mpx
- Blesk: ANO
- Bluetooth: ANO
- Wi-Fi: ANO
- Vstup pro sluchátka: 3,5 mm Jack
- Verze USB: Type-C
- Systém určování polohy: GPS, A-GPS, Galileo, Beidou, Glonass
- Dual SIM / typ SIM karty: ANO 2x nanoSIM
- 4G: ANO
- Kapacita baterie: 5000 mAh, 33W nabíjení
- Senzory: Snímač otisků prstů, Světelný senzor, Magnetický senzor, Senzor přiblížení, Senzor zrychlení
- FM rádio: Ne
- Výška: 164,4 mm
- Šírka: 75,7 mm
- Hloubka: 8,4 mm
- Hmotnost: 190 g
- Obsah balení: realme 9i, 33W adaptér, USB Type-C kabel, fólie na displej, obal, jehla na SIM, manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.