ROOMBA COOMBO j7+(c7558) ROB.VYS. IROBOT
24 999 Kč
23 620 Kč
19 521 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Roomba Combo j7+ od iRobot
EAN: 5060629989884
Popis
Roomba Combo j7+ je unikátní robotický vysavač a mop, který je vybaven novou navigací PrecisionVision. Tato technologie mu umožňuje rozpoznat a vyhnout se překážkám jako jsou kabely nebo exkrementy domácích mazlíčků.
Inteligentní mapování
Díky inteligentnímu mapování Imprint se Roomba naučí identifikovat jednotlivé místnosti ve vaší domácnosti.
Ovládání
Ovládání Roomby je možné kdykoliv a kdekoliv prostřednictvím mobilní aplikace iRobot HOME s technologií iRobot OS v českém jazyce.
Automatické vysypávání
Roomba Combo j7+ nabízí geniální funkci automatického vysypávání sběrného koše.
Personalizovaný úklid
Roomba Combo j7+ se díky systému iRobot Home ve vaší domácnosti stále učí a umožňuje tak stále důmyslnější úklid na míru – přesně tehdy a tam, kde je potřeba.
Vlastnosti
- Vysává i vytírá zároveň
- Rozpoznávání a vyhýbání se překážkám v reálném čase
- Ovládání přes mobilní aplikaci iRobot HOME s operačním systémem iRobot OS
- Personalizovaná doporučení úklidu
- Technologie Imprint Link
- Automatické vysypávání sběrného koše v čisticí stanici Clean Base
- Sezónní a personalizované návrhy úklidu
- Detekce nečistot Dirt Detect
- Systém proti pádu ze schodů
- Systém proti zamotání do kabelů
Technické parametry
Kapacita sběrného koše: 0,4 l
Baterie robota: Li-Ion 4 460 mAh
Výdrž robota na jedno nabití: až 75 minut
Maximální doba nabíjení: cca 3 hodiny
Rozměry: 33,8 × 33,9 × 8,7 cm
Hmotnost: 3,4 kg
Nabíjecí a čisticí stanice Clean Base
Kapacita: až 30 sběrných košů
Rozměry: 40,1 × 31 × 33,8 cm
Hmotnost: 3,95 kg
V balení
- 1× Roomba Combo j7+
- 1× Nabíjecí a čisticí stanice Claen Base
- 2× Sáček do čisticí stanice Clean Base
- 1× baterie Li-Ion 4460 mAh (uvnitř robota)
- 1× náhradní filtr
- 1× náhradní boční kartáček
- 1× vzorek čistícího prostředku 118 ml
- 2× mopovací podložka z mikrovlákna
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.