SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe, kávovar, dotykový displej, nádoba na mléko, 2 šálky najednou, 6 programů, černý
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
SAECO SM8780/00 Xelsis Deluxe
Bohatá kombinace italského dědictví a moderní technologie. Saeco Xelsis Deluxe vám nabízí nejlepší kávu připravenou na míru vaší chuti.
22 druhů kávy a 12+ inspirativních receptů
Objevte svět kávy, který potěší chuťové buňky každého a odpovídá jakékoli náladě. Zkuste jednu z 22 klasických káv nebo si vyberte z dalších 12+ sezónních inspirativních kávových receptů.
CoffeeEqualizer Touch+
Přizpůsobte si kávu podle svých přesných chuťových preferencí úpravou síly, objemu kávy a mléka, teploty, chuti, množství mléčné pěny a pořadí kávy a mléka. Zvyšte intenzitu kávy pomocí funkce ExtraShot.
CoffeeMaestro
Snadno si přizpůsobte svůj dokonalý šálek s CoffeeMaestro. Vyberte požadovaný chuťový profil ze 3 přednastavení - Delicato, Intenso, Forte. Přístroj automaticky upraví nastavení vaření.
Intuitivní údržba
Zkontrolujte snadno stav přístroje a čištění pomocí barevně kódovaného intuitivního ovládacího panelu na displeji. Přístrojová deska vás upozorní na stavové informace.
Specifikace
- Nastavení síly: 5
- Nastavení mlýnku: 12
- Barevný dotykový displej TFT
- Uživatelské profily: 6
- Nastavení teploty: 3
Varianty nápojů
- Americano
- Café au Lait
- Caffe crema
- Cappuccino
- Espresso
- Flat White
- Latte macchiato
- Ristretto
Další funkce
- Automatické oplachování a odstraňování vodního kamene
- Vyjímatelná spařovací jednotka
- Aroma víko
- Rychlý ohřívač
Technické údaje
- Barva: Černá
- Napětí: 230 V
- Objem nádržky na vodu: 1,7 l
- Typ ohřívače: Nerezový ohřívač
- Kapacita kávových zrn: 450 g
- Tlak čerpadla: 15 barů
- Spotřeba: 1500 W
Hmotnost a rozměry
- Hmotnost: 11–12,4 kg
- Rozměry (Š x H x V): 287 x 487 x 396 mm
Obecné specifikace
- Příprava s mlékem: Externí karafa na mléko
- Síla aromatu
- Množství kávy
- Teplota nápoje
- Množství pěny
Servis
2letá celosvětová záruka
Udržitelnost
Nastavení ECO
Energetický štítek: Třída B
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.