Samsung Bluetooth sluchátka Galaxy Buds Live, EU, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Samsung Bluetooth sluchátka Galaxy Buds Live
Design pro vaše uši
Galaxy Buds Live jsou navrženy tak, aby přirozeně zapadly do vašeho ucha a obličeje.
Pohodlí po celý den
Sluchátka poskytují celodenní pohodlí a snižují únavu díky svému ergonomickému designu.
Prostorový zvuk
12mm reproduktory se zvukem od společnosti AKG a výkonný basový kanál poskytují prostorový zvuk a hluboké basy.
Chytrý asistent Bixby
Bixby reaguje na váš hlas a umožní vám ovládat telefon bez zvednutí prstu.
Integrace Spotify
Integrace Spotify do Galaxy Buds Live umožňuje přiřadit mu na telefonu zkratku pro rychlé připojení ke všem svým oblíbeným playlistům.
Jasné vyznění slov
S třemi vestavěnými mikrofony a funkcí Voice Pickup Unit získáte nejlepší kvalitu hovorů mezi skutečně bezdrátovými sluchátky.
Rychlé nabíjení
Za pět minut nabíjení získáte hodinu poslechu ať už oblíbeného playlistu nebo nejnovějšího podcastu.
Sdílejte a poslouchejte s přáteli
S funkcí Buds Together jednoduše připojíte ke svému telefonu Galaxy Buds Live i své přátele, se kterými můžete společně poslouchat oblíbené hity.
Snadné spárování s počítačem
Položte Galaxy Buds Live v režimu párování blízko počítače pro dokončení vaší práce.
Technické specifikace
- Bluetooth: v5.0
- Kompatibilita: Android 5.0 ^ , 1.5GB ^ / iPhone 7 ^, iOS 10 ^
- Počet mikrofonů: 6
- Active Noise Cancellation: Ano
- Výdrž při běžném používání: 6 hodin
- Talk Time/Voice Call: 4,5 hodiny
- Senzory: Akcelerometr, Gyro, Infrared, Hallův senzor, Touch, Grip, VPU
- Baterie: Vestavěná baterie
- Kapacita baterie (sluchátka do uší): 60 mAh
- Kapacita baterie (pouzdro): 472 mAh
- Rozměry sluchátek do uší: 27,3 × 16,5 × 14,9 mm
- Váha sluchátek do uší: 5,6 g
- Rozměry pouzdra: 50,2 × 50,0 × 27,8 mm
- Váha pouzdra: 42,2 g
Obsah balení
- Nabíjecí pouzdro
- Sluchátka
- Uživatelská příručka
- USB kabel
- Nástavce do uší(S, L)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.